innity

pages

Tuesday, June 6, 2017

[CARI DUIT RAYA atau BANGANG MUGHALLAZAH?] Dituduh ahli PKR, Anas saman Muhyiddin RM10 juta



Bekas ketua aktivis Negeri Sembilan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) Mohd Anas Sudin memfailkan saman fitnah terhadap presiden parti itu, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Peguam Anas, Hazwan Mohd Nor memberitahu wartawan, selepas memfailkan saman itu di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini, bahawa dakwaan Muhyiddin (mengenai Anas ahli PKR) telah menjejaskan anak guamnya.

Hazwan mengesahkan Anas menuntut RM10 juta sebagai ganti rugi.

Bercakap kepada pemberita kemudiannya, Anas menegaskan, beliau tidak pernah menjadi ahli PKR dan merupakan seorang pemimpin Umno dan PERKASA sebelum menyertai BERSATU pada bulan September tahun lepas.

"Fitnah ini telah memberi kesan ke atas saya dan masyarakat. Ada yang menuduh saya menjadi lalang dan tupai (individu tidak berprinsip).

"Saya amat kecewa kerana setelah bersama Umno selama 30 tahun dan berkorban apabila menyertai BERSATU. Saya tidak mempunyai apa-apa kaitan dengan PKR, bagaimana beliau boleh menuduh saya sebagai ahli PKR?," tambah Anas.

Ditanya sama ada terdapat dalang di belakang samannya, Anas berkata, ia bukan kes seperti itu kerana saman tersebut berkisar mengenai "maruah" beliau.

7 comments:

  1. Sapo dia ni?? Bangang punya saman.

    ReplyDelete
  2. Anas tandas burok tepi longkang tu...kencing betak merata mulut buntut ayam anas..

    ReplyDelete
  3. Ini tak betul punya orang,,muka dia macam mat gian ganja saja

    ReplyDelete
  4. Ini orang tak betul,,muka macam mat gian

    ReplyDelete
  5. Apakah dakwaan TSMY tersebut (itu pun jika benar) melayakkan Anas menuntut gantirugi sehingga RM10juta? Rugi kut mana? Ini jenis manusia mata duitan selain menunjukkan kebodohannya sendiri.

    ReplyDelete
  6. Sapa pun tak kenal budak kahak ni. Letak nilai dia kat 10 juta. Satu setengah sen pun tak laku. Lawyer yg nasihat dia ni pun sama bangang. Betul ke dia lawyer. Anas ni memang sampah. Kalau nak cari duit raya pun ..patut2lah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com