innity

pages

Saturday, June 17, 2017

[BUKTI BERGAMBAR] IMAM Pasar Ramadan rupa-rupanya BETUL2 IMAM SOLAT

19 comments:

  1. Dah kalau imam kenapa kelakuan binatang...

    ReplyDelete
  2. Imam tapi perangai tak macam Imam. Macam mana nak ajak orang bukan ISlam kepada Islam jika Imam perangai camni.

    ReplyDelete
  3. Persoalannya....Apakah akhlak seseorang Imam..

    ReplyDelete
  4. Padan pun jadi imam umngok.

    ReplyDelete
  5. Memalukan imam.
    Saya imam. . .saya imam.
    Hadoi. .

    ReplyDelete
  6. Yang spin cite bukan ke exco dgn timbaln menteri kata dap dulu yg bantah bazar tu. Lupa pulak ya. Tahniah lah kat imam ni makin popularlah lepas ni. YB pun dahnkenal siap.amik gambar lagi. Cuma kdg2 gambar tak mencerminkan diri kita yg sebenarnya. Wallallahualam..

    ReplyDelete
  7. Sedang berlakon kutt...adegan dalam drama selalu ada macam ni, siap dengan jurukamera lagi

    ReplyDelete
  8. saya imam, imam hebat, imam bijak, lulus spm..

    ReplyDelete
  9. Saya IMAM SAYA IMAM SAYA imam saya imam.. saya lupa saya imam...saya juga iman saya...get lost brother

    ReplyDelete
  10. Imam? .. apa nak kisahkn, biasa la. Lbh 1 billion org bole jd imam. Tp akhlak yg ini mcm binatang. Lain kali suruh dia jd imam pd haiwan2.

    Memalukn org Islam je.

    ReplyDelete
  11. Imam? .. apa nak kisahkn, biasa la. Lbh 1 billion org bole jd imam. Tp akhlak yg ini mcm binatang. Lain kali suruh dia jd imam pd haiwan2.

    Memalukn org Islam je.

    ReplyDelete
  12. imam wal fulusikom wal haramjadah kom.

    ReplyDelete
  13. Kenapa jika benar imam boleh suka2 buat perangai halau org ke? Imam ni dulu ada belajar Akhlak dan adab ke tidak?

    ReplyDelete
  14. imam berlakon... perangai apa imam mcm ni... sapa la pi lantik dia jd imam... boleh jahanam jemaah kalau mcm ni punya perangai

    ReplyDelete
  15. Tapi tengok semula lakonan dalam gambar di atas.....biasa imam hafal doa....ini nengok buku...aku x pasti imam ker dia ni? Menjadi tanda Tanya pada diri ku. hahahaha


    Pucuk Pauh delima batu, anak semilang ditapak tangan, dah lama aku tahu, Imam ini nak namakan ....hahahahahaah

    ReplyDelete
  16. jadah hapa jurukamera duk depan orang tengah semayang?? blakon ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com