innity

pages

Wednesday, May 31, 2017

VIDEO TN50: PM, Najib berjumpa Penjawat Awam


Pagi ini PM, Najib berjumpa dengan penjawat awam, berbicara mengenai halatuju negara ke arah Transformasi Nasional 2050 #tn50

3 comments:

  1. Gila punya najib. Hidup menipu tak sudah2. Hari2 pikir nak jual bohong kat rakyat. TN50 kepala bapak dia agaknya. Org nak hidup sekarang bukan 30 tahun lagi. Sial betul najib razak ni. Semoga Allah bagi balasan kat dia laki bini.

    ReplyDelete
  2. lama lg punya cerita.. ntah jadi ke tidak diorg peduli apa. najib rosmah pun mungkin dah mati time tu. yg penting najib kena tunjukkan dia punya wawasan utk negara, mcm tun m.. bravo.

    ReplyDelete
  3. Mati la kau najib sama umno bn..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com