innity

pages

Saturday, April 1, 2017

VIRAL, Atok Buat Kajian Perbandingan antara Ayam Goreng Mekdi dan Kepsi















Komen Netizen:

Iejan Shah Cool Semalam ada member belanja mcd...nak dapatkan ayam goreng mcd punya lah lama..
1. Kata tunggu 10 minit okay lah kita angap depa goreng..tapi punya lah lama lebih dari 30minit..
2. Bila dapat ayam tu..tengok kotak nugget..xpe lah mungkin kotak depa dah abis..bila buka tgok ayam goreng dia..peh tempung yg rangup tu lari kat mana entah...baik goreng gaul dengan kari jer tak yah tepung...

Masyitah Mohamed Mrkdi mmg dh lama xmkn sbb boikot..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com