innity

pages

Saturday, April 15, 2017

Untuk Walaun PAS Berfikir



Nasarudin Mat Isa mengaku masih ahli PAS dan kerja menyatukan PAS UMNO tidak pernah berhenti! (VIideo June 15, 2015)
Kata lebai dan walaun...
1. Nasharudin Mat Isa (Nasa) bukan pimpinan PAS.
2. Nasa kalah bertanding Timbalan Presiden.
3. Nasa sudah dipecat dari Majlis Syura Ulama.
4. Nasa hanya ahli biasa PAS.
5. PAS nafikan menerima wang dari Nasa.
6. Rafizi fitnah.

Persoalan kepada yang mahu berfikir...
Jika benar dakwaan Rafizi.
Agak-agak kenapa Najib bagi pada Nasharudin Mat Isa walaupun menyedari beliau bukan siapa-siapa di dalam PAS?
Kenapa Najib tak pilih untuk kongsi duit 1MDB dengan Haji Mamat Gayung Patah, 87 tahun, ahli biasa PAS dari Kampung Tok Imam Lapar, Terengganu.
Kenapa Najib tak kongsi dengan Nenek Semah Buyong, 92 tahun, ahli biasa PAS yang sedang sakit tua dari Kampung Pak Katak, Kuala Terengganu.
Kenapa Najib tak transfer ke akaun Pak Ya Tunggui Nyok, 79 tahun, ahli biasa PAS seorang petani dari Kampung Titi Tiga, Pendang, Kedah.
Kenapa Najib tak pilih Adik Najmi Bin Rahman, 19 tahun, Unit Amal, Ahli biasa PAS dari Kampung Ganchong, Prkan, Pahang.
Kenapalah Najib pilih bagi dan kongsi duit 1MDB dengan Nasharudin Mat Isa, Bekas Timbalan Presiden PAS yang juga "Orang Tengah" perundingan PAS - UMNO untuk menubuhkan kerajaan Perpaduan (UG - Unity Government) di Perak dan Selangor.

Revolusi Anak Muda Malaysia [ R.A.M.M ]








11 comments:

  1. Gambar bijan dan hj hadi memakai jubah putih amat menyentuh hati kami.

    Inilah permuafakat yg perlu diwarwarkan, sungguh harmonis.

    Gambar jubah putih berseri ini jelas menunjukkan betapa bersihnya suci murni mereka yg bernama bijan 4k dan hj hadi.

    Se Suci murni bijan 4k dan hj hadi seolah olah merekalah penentang kebatilan.

    Kepada rakyat yg tak tau berfikir...

    Bijan dah curi, samun billion2 wang kepunyaan rakyat dan berikan 90 juta kepada nasharudin untuk diagih agihkan kepada hj hadi dan pemimpin2 PAS.

    Gambar berjubah putih suci murni tersebut juga ingin menerangkan bahawa wang curi dan samun kepunyaan rakyat, SUDAH DITERIMA oleh hj hadi dan pemimpin PAS yg lain.(tu pasal depa nampak hepi ceria n enjoy)

    Ya Allah, kami rakyat tak bersalah mohon dijauhkan dari sebarang musibah, bala dan malapetaka perbuatan pemimpin2 ini!

    Ya Allah kami sudah berusaha gigih dengan pelbagai cara untuk tumbangkan, jatuhkan bijan dan mereka yg bersubahat!

    Ya Allah! Kami akan teruskan perjuangan ini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Ya Allah, kami rakyat tak bersalah mohon dijauhkan dari sebarang musibah, bala dan malapetaka perbuatan pemimpin2 ini!"..BERSALAH sebab tuduh tanpa bukti kukuh, ada tengok duit atau akaun bijan, hadi dan Nasa ka.........kalau tada tengok kalu, baik duk diam...........berkata baik atau diam!

      Delete
    2. 2.12,Sila rujuk siasatan dan pengakuan bekas penyiasat pegawai sprm dan laporan rafizi kepada sprm ....itulah buktinya.

      Delete
    3. 2:12pm;
      Rafizi telah buat akuan berkanun, jika apa yang diperakukan oleh Rafizi dalam akuan berkanun itu adalah palsu, sila ambil tindakan undang-undang terhadapnya...ada brani?

      Delete
  2. Replies
    1. Xmarah.....rompak lagiiiii......hahahaha

      Delete
  3. Cemburu betul musuh melayu dgn kerjasama parti melayu dengan parti melayu. Dulu kata PAS pemecah belah melayu. PAS keras dan ekstrim sesama melayu yg lain pebsirian politik. Semua tak betul, semua tak kena dengan agamawan. Agamawan pakai kereta ada branding mahal pun korang kata mcam2. Tapi semua di atas ni bila minta bukti dan fakta salah laku korang semua bg bukti seposen tak guna.

    Kenapa korang tak berterus terang je, korang tak nak agama dgn politik sekali, korang penjunjung sekular, pandg rendah pd agama Islam.

    Korang serang PAS supaya PAS sibuk dan gagal mjayakan agenda RUU355, supaya penyokong PAS hilang respect dgn peminpin mrk dan pergi kepada PAN parti penjunjung fikrah liberal songsang tu. Supaya PAS lemah dan gagal membongkar niat dan rancgn jahat DAP memperdaya pemimpin melayu PKR, BERSATU, AMANAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS yang merupakan anak butir taik UMNO sejak ketiadaan TGNA hanya meliwat agama untuk menipu melayu, ada paham?

      Delete
    2. PAN tak liwat agama ka, bang?

      Delete
    3. Anon 9:51.. PAS=PAN
      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pan-Malaysian_Islamic_Party

      Delete
  4. Assalamualaikum. Teringat kata kata Dr Zakir Naik pada seorang audian non muslim. jangan kamu menilai islam itu pada amalan dan tingkahlaku penganutnya, tapi nilailah kepada kandungan isi Al Quran. Dan kamu akan melihat islam itu indah. Saya amat amat setuju pandangan beliau. Islam itu bukan diguna sebagai kosmetik semata mata, tetapi menuntut penganutnya mengamal ajaran nya dgn penuh disiplin berpandukan al quran dan sunnah yg sebenar benarnya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com