innity

pages

Friday, April 28, 2017

TIDAK ADA GUNA jatuhkan Kerajaan BN sekarang - PAS



PAS bimbang Malaysia bakal diterajui oleh parti yang berpaksikan kepada perjuangan sosialis jika kerajaan sedia ada tumbang pada pilihan raya umum akan datang.

14 comments:

  1. Yeker umno lebiih sekular lagi .pak menteri umno .sharizat.anuar musa.kj.isa. macam2 sksndal lagi pas cakap krajaan baik...jgan sampai umno punya masaalah pas pun terpalit tapi kalau pas nk terkubur joint la umno nescaya pas pun leboor.sebagai rakyat kenalah pilih pemimpin yg tak korup .umno dh trrlalu kotor berat dgn masaaalah ketelusan tunggu nk tengelam

    ReplyDelete
    Replies
    1. in shaa Allah harapan ko tidak akan tercapai sebab lahir dari hati yang kotor

      Delete
    2. Dulu ada juga professional dlm PAS. Selepas tertubuh AMANAH, PAS dibelunggu Televangelus ganas yg rasakan diri mereka SubCon tunggal pd kerja2 Allah SWT didunia.
      Maka Rakyat yh nmpk mungkar perlu diam. Konon2nya mereka mahsum dan sgt matang utk selesaikan.
      WALHAL kumpulan LOBAI High PRIESTHOOD, perlu kambingkan Rakyat lebih lagi.Sehingga senang dibimbing (termasok mudah utk sembelih).
      Masalahnya Melayu terlalu taksub dgn Pengawal SubCon ala Ayoh PinTay Koh

      Delete
    3. PAS tak akn join UMNO hauh sekali akan bersama di bwh BN. PAS berijtihad mungkar yg akn dibawa DAP dan parti baru yg bersama DAP adalah lbh besar berbnding mungkar UMNO BN.

      Delete
    4. aku rasa pemahaman kamu pasal korupsi ni berpaksi kepada kecondongan kamu kepada parti politik. kamu condong membenci parti kerajaan, maka kamu sangat yakin bahawa kerajaan korup. kamu terlupa bahawa manusia2 korup ni ada di dalam pelbagai parti. adakah kamu ingat dalam dap, dalam pas, dalam pkr, dalam parti bunga dan dalam parti anti rasuah tiada manusia korup? katalah kerajaan sekarang yang kamu sangkakan sangat korup itu tumbang paska pru14 nanti, adakah kamu fikir tiada kes2 korupsi akan berulang? kerajaan selangor sangat bersihkah? kerajaan dap di pulau pinang sangat bersihkah? apa kes dengan ketua menteri pulau pinang? satu peringatan Allah dah beri. kalau salah guna kuasa makin berleluasa maka tunggulah saatnya untuk kemusnahan. bukan kira parti mana yang memerintah, tapi adakah makhluk2 ciptaan Allah yang bernama manusia itu pelaku2 korup? kalau Allah nak jahanamkan, tak kiralah kamu parti mana, semuanya akan merasa bahananya...

      Delete
  2. Yang penting jangan jatuhkan kerajaan Melayu Islam sedia ada, untuk kerajaan sekular sosialis yang ditunjangi pastinya oleh bukan Melayu dan Islam.

    ReplyDelete
  3. Pakatan pun korup juga.. 2x5.. Adam Rosly budak bawahan pun dah kaya, Zuraida? Lim Guan Eng punya kes adalah jelas kes rasuah dari sudut interpretasi Akta SPRM.. Orang rasuah memanglah teruk, tapi lebih teruk orang yang kata orang ini buat kerja rasuah, tapi di belakang, dia pun buat sama..

    ReplyDelete
  4. Saya sangat setuju.

    1. PAS bertnding bukan nak menang pun. 10 kerusi belum tahu lagi
    2. PAS bertanding agar boleh pecah undi....umno boleh menang
    3. PAS bkalah pru menang dedak lebih lagi. 90 juta dah dapat

    Dalam erti kata lain

    1. who cares about religion....kita gunakannya
    2. who cares aboit religion....dedak dapat audi 7 dapat, free melancung dapat etc
    3. Who cares about religion....ahli pun bodoh bukan pandai berfikir...asal dapat berteriak...takbiiiir

    saya sangat setuju sebab pas boleh rasai habuan penyamunan najib. so sokong najib...

    ingatlah...Allah swt maha mengetahui.............

    Moga Allah tunjukkan lebih dari apa yang ditunjukkan sekarang

    ReplyDelete
  5. Dap lebih sekular, lbh sosialis lbh radikal. DAP adalah terang2 menentang syariat Islam. Itu dakta tak perbah berubah. Hanya PAS bersama BERSATU mgkin formula terbaik utk ganti UMNO BN.

    ReplyDelete
  6. Ulamak yg tak pandai berpolitik dan ada ahli pun otak taruh bawah kepala lutut. Ikut membuta tuli.

    ReplyDelete
  7. Dia nak cakap Parti Pribumi Besatu tiada arah tuju... yang dia dah lupa Amanat Hj Hadi

    ReplyDelete
  8. Kalu macam tu pilihlah parti kita ....pemimpinnya tak tahu sapa.
    Pilihlah parti bunga ....... punasihat yg lantik presiden
    Pilihlah PKR ....... kawannya LGBT
    Pilihlah DAP .....parti paling bersih..ahak ahak....

    ReplyDelete
  9. pas bimbang jika bn jatuh, baki derma akan hilang begitu saja.

    ReplyDelete
  10. Setuju tak guna jatuhkan BN. Oleh itu Khemah PAS telah dijatuhkan oleh ribut....inilah peringatan Allah pada mereka yang bersekongkol dengan kemungkaran....wallahuaklam

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com