innity

pages

Sunday, April 16, 2017

Tan Sri Muhyiddin BERLEPAS MENGERJAKAN ibadah Umrah


Semoga Tan Sri dan Puan Sri dapat menjalankan ibadah umrah dengan sempurna dan dianugerahkan umrah yang mabrur. 

Semoga setiap amalan yang dilaksanakan di tanah suci mendapat keberkatan dan keredhaan dariNya. Amin Ya Rabbal A'lamin 

6 comments:

  1. Amin tan sri..tsmy..amin..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... TSMY pergi mengerjakan UMRAH. Byk2 lah bertaubat Allah SWT... Jgn dok conner pendirian demi kepentingan sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 11.18 ..puki babi lahanat bangsat. Dosa pahala bukan kerja kaulah barau. Org nak buat ibadah doakan jelah. Tak payahlah nak perli. Kau patut tengok diri kau tu dulu. Takut kau mampus dulu tak sempat nak mintak ampun kat org yg kau fitnah dan caci. Bangsat betul kau ni. Kesian mak ayah kau tak cukup bagi pendidikan agama kat kau. Harap cukuplah usaha mak ayah kau ni. Cuma kau terlalu bangang dan bebal utk terima.

      Delete
    2. sabar bro 8.56.. 11.18 mungkin tak pernah ke tanah suci. mungkin juga tak pernah ke luar negara. passport pun mungkin tak pernah ada. dok terperosok kat bawah ketiak rosmah jek..

      Delete
  3. dosa dgn makhluk ttp kena minta ampun dgn makhluk biarlah pegi umrah seribu kali pun..

    ReplyDelete
  4. Pergilah ke mekah semoga Allah terima amal anda.
    Semoga TSMY akan pulang dan sedar DAP adalah parti syaitan yg tak berbaloi bersama.

    Semoga tSMY akan tersedar dari keailapan dan membawa formula tanpa DAP utk lbh selamat buat org melayu Islam.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com