innity

pages

Thursday, April 13, 2017

Rafizi akhirnya dedahkan : Nasharudin Mat Isa


Naib presiden PKR Rafizi Ramli hari ini mengotakan janjinya untuk mendedahkan nama bekas pemimpin PAS yang didakwa menerima dana 1MDB daripada akaun Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.
Dalam sidang media di ibu kota hari ini, Rafizi menamakan individu misteri itu sebagai bekas timbalan presiden PAS Nasharudin Mat Isa.
Rafizi juga membuat akuan berkanun berhubung perkara itu.
Malaysiakini sedang cuba mendapatkan reaksi Nasharudin berkaitan dakwaan itu. - MK

27 comments:

  1. bg nama je? bukti tarak ka?? kah kah kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukti akan dihantar ke sprm esok

      Delete
  2. The question is, "did nasha receive it in his personal capacity or PAS?"

    If personal capacity...nasha is dead

    If on behalf of PAS...no wonder there was no suit against SR, Husam and or Rafizi.

    PAS.... either you lose.

    ReplyDelete
    Replies
    1. So its good for PAS and UMNO TO lose.

      Delete
    2. Nasha will be protected of course. A man who replace his kopiah to a 3 button suit will always be protected.

      Delete
  3. jgn risau..sprm akan siasat ustaz nasha..jap..din ayam manaaaa

    ReplyDelete
  4. A Fool like this is common in PAS......

    Takiyuddin: Allegations against Nasharudin have nothing to do with PAS.

    Read more: https://www.malaysiakini.com/news/379037#ixzz4e745ElN5

    Tunggu laporan dibuat kat SPRM tomorrow.

    May be takyuddin tak tahu nasha (then an influential PAS) received the money on behalf of PAS. Sapa2 yang terima terpaksa diam. Sapa makan cili dia akan rasa pedas nya..............hahahaha

    ReplyDelete
  5. Yang paling afdal Rafizi buat laporan di SPRM..jangan hebah di akhbar saja.. Banyak yang dah disebar tapi tiada bukti, termasuk terhadap mantan PM..didesak dan disaman..jawapan "lawak je, takkan tak boleh!!" Be serious bro..

    ReplyDelete
  6. is the amount 90 mil? Claire of SR, you have been vindicated

    ReplyDelete
  7. Hahaha ..tepat sekali. Dari dulu aku dah bagitau. Memang nasha punya keje. Bahaya bab duit ni. Prinsip semua terpelanting broooo

    ReplyDelete
  8. Wajib bagi Rafizi pakai bodyguard dalam beberapa hari ini,,sepuya tak kena apa apa yang tidak di ingini berlaku,,contoh di masuk dalam tong simen.....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah pakai bodygad, bukti langsung zero nak kaitkan dengan PAS. Aduhhh....kecewa akunsekali lagi dgn rapizi lembut ni. Dulu ko perdaya langkah kajang. Hari ni ko kelentong satu malaysia duit masuk ke akaun nasha yg PAS dah buang. Duit tak masuk pun ke akaun haji hadi, ke akaun pas pun tak.

      Delete
  9. Nasha jd pemegang amanah untuk PAS kot....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weii...agak2 la. Nasha dah dibuang dr PAS tetiba jadi pemegang amanah PAS pulak?

      Delete
  10. Tpi..dia org akan spin...duit tu dr derma tok arab..dan mmg digunakan PAS utk memperjuangkan Islam PAS..huhu

    ReplyDelete
  11. Bangang punya rafizi. Nasaruddin bukan ahli PAS lg. Aduuuu!!!

    Aku ingatkan masuk akaun PAS atau akaun presisdn PAS. Kurang asam Rafizi, april fool ko dah tgh bulan. Kamu kencing kita orang!! ramai dah tuduh mcm2 sama haji hadi. Nasib laa siapa yg dah sebar fitnah.

    Hahahaha.... Mcm langkah kajang juga. Kamu Kasi sikit bukti yg duit masuk ke akaun PAS dan PAS tau itu duit 1MDB?

    Bodo.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bukan cerita sekarang. Ini cerita bertahun dulu masa dia masih influential.

      Delete
    2. Nasha masih ahli PAS la bodo, tapi bukan sebagai Timbalan Presiden sebab dah kalah dengan Mat Sabu dulu. Kau ingat Hassan Ali ke, mangkuk!!!

      Delete
  12. Rafizi pun cerdik nak menipu. Dia tak.bgtau kita sebenarnya dia punya bukti tak kuat. Nanti bila sprm buang kes dia pandai salahkan sprm. Hahahaha...semua dah kena kencing.

    Kalau dgn najib depa WSJ boleh kasi bukti kuat dgn fakta angka dan mcmna dia mengalir bank ke bank kenapa dgn PAS kau tak mampu kasi fakta?

    Kau nak fitnah biarlah ada bukti. Ustaz Nasa JK PAS pusat dah tendang kuar dr PAS. Korang dah lupa ke? Sekarang korang nak kata Nasa ada hubungan pulak dgn pAS. Bengong.

    Bodo....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnah tak perlu bukti. Kalu asa bukti itu tuduhan bukan fitnah.

      Delete
    2. Hang tu yang bodo, Nasha masih lagi ahli PAS...baghal!!!

      Delete
    3. 5.57,

      A very good explanation. Shows an act of reasonable man.

      Slander...you do not need proofs and evidences

      Allegation...you need proofs of beyond reasonable doubts.

      Delete
  13. Sabar.....jangan negelabah

    Berani kerana benar, takut kerana salah.

    Nampak gaya orang pas coba nak dilute this case. Tomorrow rafizi will go to sprm. Leave it as it is.

    Once again...jgn kata tak ada bukti. Najib itu kalau masuk mahkamah...sure kena tinggal lagi apandi dan khalid yang block semua ini.

    Namun apandi dah mula buka mulut. Khalid pun dah kata report ada pada AG. Kita tunggu babak seterusnya...

    Jgn ngelabah,,,,berani kerana benar takut kerana salah

    ReplyDelete
  14. Nasharudin dah takde locus standi dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau paham ke apa makna locus standi ni ..bahlol punya org ..org nak sebut ..kau pun nak sebut sekali ..bangang !!!

      Delete
    2. Ko yang bangang bila takda bukti duit masuk ke akaun PAS dan Haji Hadi atau Tuan Ibrahim jgnlah kaitkan dgn PAS. Agak2 la nak belit rakyat. Langkah kajang pun ko belit sampai keluarga Anwar yg kena belit.

      Delete
    3. Rafizi buat laporan kat sprm macam air liur kumbahan najib ker?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com