innity

pages

Thursday, April 13, 2017

Pendedahan Rafizi Menjawab PUNCA PERANGAI PELIK PAS sebaik selesai PRU13


Sekiranya dakwaan itu benar, ia sekali gus menjawab secara jelas banyak sikap pelik PAS selepas pilihan raya umum lalu.
"Sama ada ia berlaku atau tidak, itu Rafizi kena buktikan kerana dia mengeluarkan kenyataan itu, sekiranya ia berlaku tak hairan bagi saya.
"Saya tidak berani nak kata sebab bukti tidak ada dengan saya.Tapi sekiranya benar maka ia menjawab banyak persoalan. Sehingga ke hari ini ramai yang masih tidak faham Hadi (Datuk Seri Abdul Hadi Awang) bertindak sepertimana dia bertindak pada ketika itu (selepas pilihan raya)," kata ketua penerangan AMANAH Khalid Samad.
Menurut Khalid, banyak sikap aneh ditunjukkan pemimpin PAS sebaik sahaja selesai pilihan raya umum ke-13, apabila parti Islam itu mendesak supaya hubungan PAS dengan PKR dan Pakatan Rakyat dikaji semula.
"Walaupun kita sebagai AJK PAS pusat pada waktu itu, ia (keputusan itu) tidak dimaklumkan kepada semua dan ia merupakan pendirian dan sikap yang diputuskan seorang diri atau dengan kumpulan tertentu.
"Selepas 2013 kita nampak sikap PAS terhadap PR telah berubah (apabila) berlakunya multaqa ulama pada 2013 dan dikemukakan usul untuk dikaji kembali hubungan PAS dengan PKR dan PR. Dan semua benda pelik berlaku," katanya.

13 comments:

  1. Dah kena dedak.....lainlah nawaitunya

    ReplyDelete
  2. Bangang punya org pAN. Kamu langsung tak fhm sbb kefahman islam kamu liberal boleh tidur sebantal dgn kapiaq DAP.

    Aku nampak perangai pelik kamu bila kamu mula berbaik dgn DAP sampai kamu sanggup khianat ulamak PAS. Sbb itu ulamak PAS tengok muka kamu pun rasa nak muntah. Penyokong lemah bolehla kamu perdaya dgn ayat2 tikam belakang kamu.

    umno bukan kapiaq, setakat kerjasama utk untungkan islam tak jadi hal. Bukannya bergabung dgn UMNO dan bubar PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Bukannya bergabung dgn UMNO dan bubar PAS".
      * nnt lepas mandi 425 tolong keluarkannlidah depa cermin. Ada berapa?

      Delete

  3. Cer tanya lobai-lobai semua, amanat hadi 1981 dah tarik balik lom.

    ReplyDelete
  4. Rapizi lembut ni pulak kasi bukti lembik macam dia... org yg PAS dah buang dan bukan ahli PAS lagi takda kena mengena dengan pAS.

    Aduiiii!!!! Mengarut betul si langkah kajang sumbang ni.

    ReplyDelete
  5. Rafizi tak.bg satu bukti pun melainkan tuduhan sahaja dr apa yg dia dwngar secara lisan. YaAllah...Apalaa nak jadi dgn negara ku ini. Tuduh menuduh lisan tak ada satu bukti pun dah dikira bukti.
    Kedua, Nasha dah takda dlm PAS lg. Mana ada buktinya yg masuk ke akaun.PAS? Kurang ajar punya mat lembut ni. Kencing kami lagi. Dulu kami menunghu nunggu langkah kajang tapi hampeh. Hari ni sekali lg hampeh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kata dungu marah. SOP kingcin 457. Dia bukan tak tahu Rafizi bagi bukti pada Sprm.
      Cubaan dangkal utk sembur Anak Butir Taek Low utk kaburkan realiti.
      Ahkirnya mulut sendiri yg busuk dan hancing BAPA BUTIR TAEK LOW dan KingCin jampi Lobai.
      Kesian aku tengok, Islam apa pesen ni?!

      Delete
  6. Sabar. Akan dibuktikan satu persatu.

    Jangan ngelabah. Berani kerana benar. Takut kerana salah

    ReplyDelete
  7. Klu pendedahn olih rafizi x melibatkn pas sila saman sr n rafizi... bnyk lgi yg terkait psl duit tu x kn ler nasarudin mkn sorang2..

    ReplyDelete
  8. Klu pendedahn olih rafizi x melibatkn pas sila saman sr n rafizi... bnyk lgi yg terkait psl duit tu x kn ler nasarudin mkn sorang2..

    ReplyDelete
  9. the conclusion is..... PAS dah berhutang pd UMNO. sorry, bukan PAS tp pemimpin PAS. biasala..penghutang kena ikut ckp pemiutang.

    ReplyDelete
  10. Mangkuk ayun mana tadi tu mengatakan Nasharuddin bukan ahli PAS, mengong! Nasharudin masih lagi ahli PAS mangkok ayon hoi, cuma hilang jawatan Timbalan Presiden PAS setelah tewas dengan Mat Sabu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com