innity

pages

Wednesday, April 19, 2017

kerana Kecewa atau DEDAK, Pengasas BERSATU umum keluar parti (PETANDA PRU14 MAKIN HAMPIR]



Salah seorang pengasas Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) Kamarulazman Habibur Rahman hari ini mengumumkan keluar parti.

Kamarulazman Habibur Rahman yang juga ahli majlis pemimpin tertinggi BERSATU turut mengumumkan peletakan semua jawatan yang disandangnya.

"Hari ini saya ingin umumkan peletakan jawatan saya sebagai ketua penaja bahagian BERSATU Teluk Kemang.

"Saya juga menolak tawaran sebagai pengerusi perhubungan BERSATU Negeri Sembilan dan saya letak jawatan saya sebagai setiausaha kerja BERSATU pusat.

"Saya juga letak jawatan sebagai ahli majlis pimpinan tertinggi BERSATU. Dan akhir sekali saya undur diri dari jadi ahli BERSATU," katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang media di ibu negara hari ini.

4 comments:

  1. Nak tuduh dapat dedak atau apa2 imbuhan tak berani pasal taktau. Itu antara cikgu dengan Allah swt. Tapi dia keluar pun takpe. Tak rugi apapun sebenarnya. Dia ni memang tak people friendly pun. Ikut sombong dia saja. Nak bersalam dengan orang keliling pun susah. Sibuk cerita bab dia tolong murid masa jadi cikgu dulu je. Aku pun boleh susun beratus cikgu yg ikhlas dan dedikasi yg bantu anak murid. Oklah tu. Dia dah buat pilihan dia sendiri. Kita doalah dia dan apapun dia ada jugak menyumbang. Bersatu NS pun bercelaru dengarnya. Banyak yg rasa dia popular. Jangan jadi bahan jenaka rakyat sudahlah.

    ReplyDelete
  2. Byk juga jawatan dia tp masih keluar juga..adoii bersatu oh bersatu..nampak cam xberapa nak bersatu la juga parti ni..gantikan saja mamat ni ngan mahfuz dia ada pengalaman jd ketua penerangan pas dulu..

    ReplyDelete
  3. 300% mentekedarah dedak,,tengok air muka dah nampak nonsense nya.....!!

    ReplyDelete
  4. Mana dia perjuangan
    Alif Ba Ta
    atau
    3 Ta
    ????

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com