innity

pages

Saturday, April 22, 2017

Bekas Ahli PPBM Trauma Mahu Saman TS Muhyiddin


Kesian sampai trauma dia kena ya. Apa pun alhamdulillah, rezeki kawan-kawan

Masa drive kereta baru tak akan trauma lagi kot?

6 comments:

  1. Tak payah nak layan budak anas ni. Dulu merempat tapi sekarang dah keluar kereta baru. Paham2 jelah. Dah masyuk. Bila dah dapat cakaplah macam pasal bersatu. Nak saman lak ni. Ni kira after sale servicelah tu. Macai2 yg ikut dia jangan tak dapat duit belanja. Anas dah dapat dah tu. Jangan jadi barau masa dalam umno dulu dah ler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anas tu mengalami trauma cerah perut (cirit), sebab ter0aksa tukar amalan makaman rujinya. Dulu nasi, sekarang kena makan ketulan anak butir tahik low, perisa kingcin Lobai.
      Simpatilah saudara kita ni. Moga dia pulih ke keadaan asalnya hendaknya. Aamin

      Delete
  2. Org melayu islam zaman skrg letak agama kat blkg..rezeki tak kesah halam haram semua blkg cerita..janji org lain tgk dia kaya n hebat..semuanya semata2 nak dpt pujian manusia yg dia kaya dan hebat..pujian Allah tak penting bg mereka..semua kerana pegangan cash is king..na'uzubillah

    ReplyDelete
  3. ppbm dlm kenhancuran dan kegelapan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu mangkuk hayun keluar terus hancur. Kacak kau ni bai. Yg tak nak najib tak masuk ppbm pun gila punya ramai. Tak masuk lagi yg masih dalam umno. Pkr tu ahli pun tak berapa kerat tapi boleh ambik selangor. Campur masyarakat bai. Org nak komen kau pun nak komen. Malu bai ..

      Delete
  4. trauma dapat derma kereta baru..
    dlm ppbm tak ada dedak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com