innity

pages

Thursday, March 23, 2017

[VIDEO] 'Rakyat Johor Terpengaruh Seolah-olah Menderhaka Kepada Saya' - Sultan Johor


Rakyat Johor Terpengaruh Seolah-olah Menderhaka Kepada Saya

Pulangkan darjah kebesaran Johor jika fikir tak layak pakai


"Sedia tanggung rugi demi rumah rakyat" 


Sultan Ibrahim "saya sedia terima kritikan"

15 comments:

  1. Allah ...gigit lidah jelah. Macam2 aku nak cakap tapi tahan jelah ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan nak jadi manusia bangsat ya..... tuanku ada kedudukannya tersendiri sebagai penguasa..pemerintah.. raja... Sultan2 mereka ni ada peranan dan di sebut juga dalam Al-Quran. Bukan macam kepala2 penyangak yang ada dalam parti bunga merah.

      Delete
    2. Engkau ketap bibir dan gigit lidah sebab engkau lah Sultan maksudkan aebagai orang yang seolah2 menderhaka..... rasa diri hebat.

      Delete
    3. Takut derhaka pada Allah. Puak2 bangang macam kau ni terima jelah.

      Delete
    4. We are not from johor. No issue of menderhaka.

      If anything happento johor, we will be the first extend our heartiest congratulation to suharli and all johoreans including the one who rules.

      Without rakyat who do you want to rule......?????

      Delete
    5. Jangan menghina raja2 melayu yer..... without the rakyat he rule the land and soil. Tolong baca sejarah mana2 raja dalam dunia ni Raja2 melayu bukan raja kerajaan langit macam ayahpin yer... yang memerlukan pengikut. Kami sebagai rakyat sememangnya redha dioimpin oleh tuanku raja2 melayu yg bersusur galur dari keturunan para Ambia.. kau tau apa.

      Delete
    6. BULLSHIT. Recap me taik ...a?

      Delete
  2. ok la tu. selepas forest city yang terbelit lidah nak jawab balik, rakyat johor dapat rumah murah. siapakah yang berjasa? siapakah yang menimbulkan isu sehingga rakyat johor dapat rumah murah? maka orang yang buat baik di belakang tadbir tak mahu ambil nama. serahkan sahaja kepada yang sepatutnya. apa yang penting dapat rumah jauh lebih murah daripada negeri lain. apa yang rakyat mahu? sesuatu yang berkualiti dan murah. tunggu hingga siap dan tinggal, baru pujian menjulang ke langit. siapakah yang bersalah? tak penting selagi rakyat dapat apa yang diingini dan tiada kerisauan. siapakah yang menang dan betul? rakyat tak ambil port selagi perut kenyang, tidur lena dan selesa.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kalau rak kesah... sila menulis dengan nama sendiri...

      Delete
  4. Kalau kita buat pungutan suara, rakyat sokong siapa? Diantara Tun atau Tuanku Sultan? Adakah ianya menderhaka?

    ReplyDelete
  5. Allah lebih murka..dari rakyat derhaka..

    ReplyDelete
  6. Tak payah sembang lah..... time ni korang ingat Allah.... tp bila korang sokong Tun korang ingat Allah tak? Twrang2 Suktan Johir kata dia juga berniaga.... ada untung jangan jealouslah....skrg dia nak bagi rakyat nikmati apa yg tuanku usahakan....Mahathir?... pernah dia ngaku dia niaga???? Dah tentulah tak ngaku... sebab ceruk mana yg bolehkan dia niaga. Ao rak payah bising... kalau kau berani... sila hantar komen guna nama sendiri..... kita nengok langit tinggi ke rendah. Dalam ni yg bising banyak sangat semuanya penyokong PPBM sebab tak der peluang nak berkembang si JHR.... so makin lebam lah muka muhyisdin sembab tu.

    ReplyDelete
  7. Beragak sikit suharli...raja parameswara dulu tu keturunan anbia ke....bukan ke hampir kesemua kerajaan melayu lama beragama hindu....buta sejarah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com