innity

pages

Friday, March 10, 2017

Ketua Armada PPBM PUJI Nazri, Tak Ramai Yang Berani Debat Macam Nazri


Ketua Armada Bersatu, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman memuji sikap berani Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz yang bersetuju untuk berdebat dengan Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Menurut Syed Saddiq, tidak ramai pemimpin dalam kalangan Umno berani berpolitik  matang di mana perbezaan pendapat boleh dicabar dan di bicara secara terbuka.

"Saya ingin mengucapkan tahniah kepada Mohamed Aziz yang berani menyahut cabaran untuk berdebat dengan Tun Mahathir.

"Perdebatan yang bakal dianjurkan bakal mempamerkan hujah daripada kedua dua belah pihak. Rakyat yang akan menilai siapa yang betul dan salah. Ini sekali gus membawa kesedaran kepada rakyat tentang isu isu semasa," katanya dalam kenyataan, hari ini.

Dalam pada itu, Mahathir pada semalam menyatakan kesediaannya berdebat dengan Nazri, selepas ahli Majlis Tertinggi Umno itu mencabarnya bertanding di kawasan Parlimen Padang Rengas.

Syed Saddiq dalam masa sama turut menyifatkan debat itu sebagai lambang negara mengamalkan demokrasi yang sihat.

"Apabila Mohamed Nazri dan Tun Mahathir berdebat, rakyat juga akan berdebat sesama sendiri berkenaan isu semasa. Perdebatan ini melambangkan budaya politik matang," katanya lagi.

6 comments:

  1. Nazi pondan;

    Jika fikiran ko waras baik suh bijan 4k ambil alih tempat ko kerana,

    bijan 4k boleh buktikan bahawasanya selain dari bibir merahnya, suara pitch tinggi tanpa pakai loudspeaker dan ucapan penuh takungan kumbahan tepu bibirnya...

    Bijan 4k boleh buktikan beliau adalah lelaki sejati dan larian lintang pukang nya dari forum
    nothing to hide adalah miscommunication semata mata.

    Nazi pondan,

    Rantai di leher dan kolar baju dinaikkan tidak akan membantu ko,

    Ko menang atau kalah dalam debat ni ko tetap dapat kesipuan.

    Jika ianya hanyalah sekadar bertukar tukar pendapat, tiada menang atau kalah ko takder fakta...camner?

    Hari ini Rakyat dah tau klentong umno. Negara semakin tenat dan nazak akibat kezaliman dan penganaiyaan dilakukan umno.rakyat dah tak percaya pada umno sebab hari ni segala harta milik org melayu pun ditukar milik, dijual dan dilelong!

    Cuba ko fikir?

    Cam mana nak pertahankan atau cuci perbuatan bijan 4k terkutuk tuh? Dia kencing kuat, merata rata plak tuh!

    Lebih besarlah kebocoran kapal umno terdedah jika debat ini diteruskan.

    ReplyDelete
  2. Ada orang cari makan dengan berdebat. Jika masyarakat tak layan orang macam ni maka sedikit sebanyak terhakislah sumber syoru!.

    Masyarakat kebanyakkannya bukanlah jenis suka buang masa cakap banyak dari berkerja.

    Siapa yang bijak bercakap waima penjual ubat jalanan pun hebat-hebat berlaka. Ada kah debat mencerminkan penerimaan rakyat kesemuanya menyokong pembangkang.

    Sejak zama Sardiq Sigaragar lagi lubang hidug Madey dah jadi trend pembangkang sebagai tajuk perdebatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazri ok je yg engkau pulak meroyan apa hal...
      Last minute tak jadi debat alasan tetiba nazri ada jadual kerja over sea

      Delete
    2. Mat kepit penakut..buuuuu

      Delete
  3. Elokla debat.jgan tk jadi plak yer botak..
    Nnti lanun bagi jawatan tpm yer buang zahid ..jemputla lanun dengan kerbau pendek skali

    ReplyDelete
  4. Asik berdebat je sampai tak deliver apa2 untuk penduduk Padang Rengas buat apa... Rasanya ramai penduduk disana cabar pondan ni keluar umno dan bertanding atas tiket bebas... baru tahu hebat tak hebat. Rasa malu dapat MP mcm pondan ni!!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com