innity

pages

Thursday, March 16, 2017

[GAMBAR2] Lautan rakyat Kelantan bersama Tun M malam tadi











5 comments:

  1. Kalau mcm ni. Insyaallah, pas perlu berkerja keras kalau nak terus kat kelantan.

    ReplyDelete
  2. woyyyooooo...ramainya!!!
    kalaulah semua boleh mengundi..kan kan kan

    ReplyDelete
  3. Maaf saya bukan nak potong line ya,tapi sebagai orang Kelantan saya tahu benar feel orang Kelantan ni...maksud saya orang Kelantan ni hidup dia tak ada hiburan sbb semua hiburan diKelantan ni disekat/tidak dibenarkan.Bagi rakyat Kelantan ceramah adalah satu hiburan!!...jadi mereka amat suka keluar mendengar ceramah takiralah siapa penceramahnya...tapi bila sampai saat mengundi mereka tetap akan mengundi PAS.....rata2 orang Kelantan ni pentaksub PAS...

    Datanglah sesiapa saja sekali pun wakema dari lagit,tetapi mereka tetap dengan pegangan mereka yg degil dan keras kepala membabi buta tu...itulah perangai orang2 Kelantan yang dapat saya kongsi disini untuk pengetahuan saudara2 semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan memandang rendah sangat akan perangai dan akal sekelompok manusia...andai kamu boleh bagi nisbah dari sepuluh orang berapa agak nya yang akan tetap mengundi PASampah???

      Bagaimana pula kalau jumlah nya di tambah kepada 100,000 orang Kelantan atau dinaik kan ke 1 Juta orang Kelantan....? Boleh anda berkata dengan berani jumlah atau anggaran nya...?

      Tidak perlu minta maaf kalau tidak salah...tapi bunyi ayat macam terus yakin setelah memulakan dengan MAAF!?

      Tapi yang NYATA adalah, "...yg degil dan keras kepala membabi buta tu...itulah perangai..." (guna ayat kamu ler) MO1!

      Delete
    2. YOLOR TU KAWE PUN SERO LAGU TU JUGOK

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com