innity

pages

Friday, March 31, 2017

Cium Mulut Lepas Nikah, Nora Danish Dikecam


Apa saja yang tidak kena di mata warga laman sosial pastinya akan diperkatakan selain mereka sendiri mengeluarkan pendapat masing-masing. Jika kesalahan orang kebiasaan turut menjadi bahan kecaman, apatah lagi barisan selebriti tanah air.

Panas lagi isu cium mulut berdurasi sedetik lebih di antara Nora Danish dan juga suaminya,Nedim Nazri, tanda luahan rasa cinta dan sayang kepada isterinya itu. Namun tindakan mereka itu bagaimanapun kurang mendapat sokongan warga laman sosial.
Ada yang menyifatkan Nora dan Nedim umpama tidak menghormati majlis pernikahan tersebut lebih lebih lagi perbuatan mereka itu turut disaksikan anak anak mereka sendiri.
Apa pun, semoga pasangan ini akan terus kekal bahagia dalam meniti hari sebagai pasangan suami isteri. Malah Nora sendiri sebelum ini pernah menyatakan harapan agar perkahwinan kali ini adalah yang terakhir. (rtky/s)

9 comments:

  1. biasala.. pdg rengas

    ReplyDelete
  2. Bila cara aOrang barat dijulang...mestilah ikut cara barat...

    ReplyDelete
  3. Takde apa yg nak dibanggakan sangat dengan pengantin duda dan janda ni... nak dikata lawa tak juga biasa2 saja. Hari2 cerita pasal nikah dia org ni nak termuntah adalah... cukup2 la tu

    ReplyDelete
  4. Minta maaflah nak termuntah dengar cerita anak pondan padang rengas ni...huekkkk, tak habis2, sudah2 la tu!!!!

    ReplyDelete
  5. Rasa nak muntah tengok pasangan duda dan janda bercium mulut ni... takde cerita lain ke wahai wartawan?

    ReplyDelete
  6. Ini lah perangai puak yang tidak bersyukur kepada anugerah Allah. Mereka boleh buat apa suka mereka dan jika ditegur, tidak akan terima malah akan mencabar walaupun diluar nilai budaya orang melayu. Berserah kepada Yang Berkuasa untuk menentu masa depan.

    ReplyDelete
  7. Anak nazri aziz tu bro. Apa nama gelaran dia. Chief junior ke apa ke. Memanglah mat salleh abis. Bapak dia pun pakai rantai. Adat melayu ni semua dah kuno sangat. Kita doalah sesama tengok apa kesudahannya nanti.

    ReplyDelete
  8. Ler, kawin ke diaorang ni. Tak tau langsung. Ni yg anak nazri kan. Dia duda pun tak tau. Teman ni tak berape minat dunia artis ni. Tapi nora tu memang teman minat, tapi minat lagi kat abby abadi. Tapi dia orang yg tak minat kat teman pasal teman dah ada bini. Huhuhu.

    ReplyDelete
  9. Apa la nak heboh2. Tak ada faedah pun puak2 ni

    Artis2 ni bukan menyumbang pada ekonomi negara pun.


    Suami dia pun kaya hasil daddykasi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com