innity

pages

Friday, February 17, 2017

[VIDEO] KHAS BUAT PAS & UMNO!!~ "Wajib Dengar Nasihat DR MAZA ni"


6 comments:

  1. Bukankah pimpinan PAS yg menolak UMNO seolah2 UMNO dah tak cukup islamnya? Haji Hadi mmg pernah buat kenyataan ekstrim tetapi jelas hari ni beliau mau membetulkan semua tu dengan berbaik dgn UMNO. Bukan bersatu dgn UMNO tp membetulkan semula kesalah fahaman lalu.

    Yg aku pelik sebelum pru13 Dr Maza ni pernah duduk di pentas PAS yg mana ada (DAP dan geng parasit dlm PAKATAN) tak pernah pun Dr Maza sebut pasal isu TAKFIR ni pd PAS. Sekarang dah dekat pRU14, muncul semula DrMaza dan kali ni menghudupkan isu TAKFIR. Memang pelik.

    Aku mmg tak setuju menTAKFIR sesama muslim ni tp niat menghidupkn isu ni yg dah tak dilakukan lg oleh pimpinan PAS apasal?

    PAS tolak DAP parti muayrik apasal kita org islam nak marah pulak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro. Yg umno bela mca itu jgn buat2 buta. Ada mic pulak lg. Hehehe.

      Delete
    2. Video ni dah lama dah. Rasanya sebelum PRU 13 lagi. Dr MAZA benda yang sama sejak zaman ATGNA lagi.

      Delete
  2. Memanglah atas hati dia. Tapi kalau dah sembah patung takkan nak kata islam lagi. Kalau tak nampak tu Allah saja yang tahu.

    ReplyDelete
  3. Memang pelik bila org melayu tak cerdik tak fhm isu kuasa dan ancaman musuh.
    1.PAS buat kerjasama dgn UMNO shj yg ada isu2 kepentingan Islam shj dan PAS tak sama sekali kerjasama dgn Parti MCA dan mIC. Bermakna bukan dgn BN.

    2. MCA dan mIC ada berapa je kerusi kalau nak dibanding dgn DAP yg mmg keras kepala dan terang2 anti Islam.

    3.kalau MCA ada byk kerusi yg boleh mengatur strategi menguasai negara ini memang pAS pun akan fikir dua tiga kali nak kerjasama dgn Umno kalau UmnO nampak tak dominan.

    4.Bersatu mahu pAS kerjasama dgn pAKATAN sedangkan PAS mau kerjasama dgn BERSATU dan PkR shj. Samalah pAS mau kerjasama dgn UMNO shj bukan dgn MCA dan mIC.

    Nampak tak point yg cuba pAS buat tapi mamat yg tak cerdik asyik pusing2 nak hentam PAS.

    ReplyDelete
  4. tanya lobai hadi. betul ke ada terima RM90 juta. kalau ada jangan makan sore..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com