innity

pages

Tuesday, February 28, 2017

Tergamaknya Media Saudi "Crop" "Buang" Gambar Rosmah



Tergamaknya dirimu menghiris gambarku
Tidakkah di hatimu punya perasaan
Sampainya hatimu meninggalkan aku
Dimanakah janjimu yang setia




Gambar di bawah dari Utusan Online


14 comments:

  1. kemarau dedak nampaknya macai.. xdk benda nak kopek koreng.. cacaing dlm tanah pun ko baham ye.. siann... kah..kah..kah atok semah terase tuuuu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warna taik kacang merah yg diberak Dap... Kena waspada..

      Delete
  2. Arab saudi konsistan tidak exploitasikan gambar wanita...walau sesiapa pun.waimah..presiden amerika sekalipun...komentatar ini cukup cetek dan dangkal lagi dungu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan cetek ataupun pendik cuma perempuan tu jer yang tergedik gedik..pok arab tak suko ore tino menyibok..

      Delete
    2. Cetek opah kau. Sipendek tu ikut sama bergambar apa hal pulak. Ada gambar tu semua lelaki tapi ada dia sekali menyemak. Sedarlah diri sikit. Bukan asal dulu dari keluarga bangsawan pun. Anak cikgu sekolah je

      Delete
  3. Ayoyo ... ingat kan cerita sensasi apa lah tadi ... membazir waktu jer membaca artikel ni... ish...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan 100%..betul..

      Delete
    2. 940,.mempamirkan jenis sakit yg sangat dalam dan tiada ubat.
      Pertimbangan dia dh hilang. Hujah tiada , cuma usaha deflect.
      Ini hasil tindak balas terlalu kerap makan Taek Low dgn hirupan kingcin Lobai berjampi.
      Sel otak langsung tak bersambung. Kesian betul pd sopecies 940 tu. Tapi soecies ulat najis ini dh hampir pupus

      Delete
    3. Sohih kau species bangang dean ..

      Delete
  4. Bapa tiri dapat derma, anak tiri dapat hadiah dari pak arab, mengamok la pak arab tuh jadi kambing hitam, tu pasal gambar semah kena crop.

    ReplyDelete
  5. Datang ke Malaysia 3 hari riuh sedunia konon.pejaga 2 mesjid suci datang keMalaysia.dia pergi Ke Indonesia 1 minggu pun Jokowi diam2 saja.

    ReplyDelete
  6. Datang ke Malaysia 3 hari riuh sedunia konon.pejaga 2 mesjid suci datang keMalaysia.dia pergi Ke Indonesia 1 minggu pun Jokowi diam2 saja.

    ReplyDelete
  7. Sokonglah Tuan hangpa yang meroyan nak bawa balik mayat Chin Ping. Atas alasan apa? Hak Asasi Manusia. Atau Hak Asasi anjing macam kau.

    Anak Watan yang bertarung nyawa, kudung kaki tangan menjaga nyawa mak bapak kau angkara komunis tu yang tuan kau sanjung.

    Bodoh bangang. Terpulang pada editorlah dia nak potong hingga tinggal kepala sahaja
    pun apa masalah kau. Itu hak dia.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com