innity

pages

Wednesday, February 22, 2017

PM, Najib MENGADAP TMJ bincang isu Politik, Ekonomi, Bola

Komen Netizen: Siep Bubulat Ade buasir ke dato sri..??ke ade tungau.??brim sy bila nak lulus dato sri.??tnye je..
Yaroilizam Yakub Dri dlu mmg style kepit PM msia ni..
Mohd Azrul Zakaria Daulat tuanku sembah patik harap diampun....
Kena faham maksud yg tersirat....TMJ gelak gelak mengena....si najib gelak gelak terkena...
Bud Elias Terbaek ar photographer yg amek gambar ni..awak bijak main peranan 😂

Putera Arjuna Beta Adoii pic nie btol2 wat aq gelak x henti2 laa.. Apa punya suwei laa rakyat dpt pemimpin mat kepit mcm nie..
PERDANA MENTERI MALAYSIA MENGADAP DYAM TUNKU MAHKOTA JOHOR

YAB Dato' Sri Mohd Najib Tun Abdul Razak, Perdana Menteri Malaysia telah mengadap DYAM Brigadier Jeneral Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Tunku Mahkota Johor hari ini, 21hb Februari 2017 di Hotel Grand Hyatt, Kuala Lumpur.

Perjumpaan ini turut membincangkan isu politik semasa, ekonomi dan juga hala tuju bola sepak negara. 

Allah Peliharakan Sultan.



----
PRIME MINISTER OF MALAYSIA HAS AN AUDIENCE WITH HRH CROWN PRINCE OF JOHOR
YAB Dato' Sri Mohd Najib Tun Abdul Razak, Prime Minister of Malaysia, had an audience with HRH Brigadier General Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Crown Prince of Johor, on February 21st 2017 at the Grand Hyatt Hotel, Kuala Lumpur. The meeting also discussed current political and economic issues as well as the direction of Malaysian football.
Allah Peliharakan Sultan.
Johor Mesti Sentiasa Jadi Johor

7 comments:

  1. Dirgahayu Tengku Mahkota.... Allah selamatkan kerabat kita dan kepimpinan negara. Tidak kiralah siapa jumpa siapa kalau Tengku yang inginkan pertemuan...sudah tentunya ingin mendengar dan menilai penjelasan isu2 semasa yang terkait...dan jika pun najib yang i ging mengadap dan tentu juga untuk menerangkan perkara2 yang berkait. Apa yang hendak digundahkan jika kedua2 kepimpinan ikon ini bertemu.... malainkan sebenarnya menjadi titik panas di dalam garis masa para haters dan pendesak2 yang selama ini sering meguar2kan bahawa kepimpinan negara adalah gagal dan turut melagakan mereka berdua. Para haters dan pendesak2 inilah yang nampaknya atau sebenar2nya gagal kini. ..... Cuba lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bang li rop..jawab isu kenapa negara Singapura yg indeks rasuah paling rendah dlm asia n top ten dunia bole dakwa few org pasal salah laku transaksi 1MDB tp kat malaysia ag ckp takda kes..tak pelik ka? Jawab isu pokok ni..aku kesah apa dia nak mengadap sapa2 or nak perintah malaysia lg seratus tahun..tp make sure perintah ikut islam..ikut alquran n hadis..kalau ada kes selesaikan dgn amanah n jujur..apesal nak ganggu proses keadilan? Dimana islam nya yg sering digembar gemburkan umno?

      Delete
    2. Kamu carilah jawapannya sendiri.... jika kamu yakin apa yang ada dalam dapafan kamu adalah benar... kamu hadamlah semahu kamu. Tiada faedahnya nak ulang ulas cerita dan berita yang dah ada jawapannya. Sekarang saya nak tanya..... kemana direction tuduhan dan dan dakwaan tersebut kini.....apa penyudahnya... dah sudahker belum? Tunggu ajelah jawaban lenuhnya hujung februari ini. Doa kita akan termakbul InshaAllah.... jangan pula tidak bolwh menerima kenyataan nanti yer.By the way... langkah Tun bersekongkol dengan DAP Islamik ker? Sokong ker tidak? Kalau kamu tak sokong baguslah.

      Delete
  2. Kepit!!! Selagi tak kemut...

    ReplyDelete
  3. Biarkan mrk jumpa,seratus kali pun takpe, tapi kita nak tgk ada perubahan tak pada nasib rakyat yg dihimpit tekanan kwewangan, nasib matawang negara yg mwrudum dan memalukan dgn negara jiran, nasib kepimpinan bolasepak yg karut dan memalukan dan sbgainya.
    Atau Najib ni suka glamour dan sandiwara?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila rujuk strategi Lautan Biru... bansingkan langkah2 yang telah... sedang...dan akan dilaksanakan oleh kerajaan. Keperitan hari ini adalah tinggalan sisa dari kelemahan lalu.... dan untuk pulih akan mengambil sedikit masa. Tapi InshaAllah memberi kesan secar menyeluruh. Sedang negara lain turut merasai rencam ekonomi dunia yang merudum... kenapa perlu kita terkinja2 mendakwa kita tidak layak merasakannya juga..... persoalannya susah mana kita?... sedang pusat2 percutian sentiasa penuh dan takder maknanya susah bila penerbangan individu dan berkumpulan dalam negara ke luar negeri tidak surut mahupun susut.... pergilah periksa.

      Delete
  4. Kalau aku jadi Anuar Musa aku letak jawatan doh dari kabinet Najib.....apa taknya Najib mesti ada bincang pasal bola sepak dan jawatan presdent FAM dengan TMJ!!.....Jawabnya melomponglah kau Nuar!!....malu weh!!....sian kau Nuar kena kencing kat Najib senang2!!....dimanakah balasan Najib terhadap segala pengorbanan mu selama ini Nuar??....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com