innity

pages

Wednesday, February 15, 2017

[PAS GADUH SESAMA SENDIRI] Nik Amar CABAR Mahfuz keluar parti

KOTA BHARU, 18 Jamadilawal 1438H, Rabu – Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar dicabar Naib Presiden PAS, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah supaya keluar parti daripada terus menerus menghentam parti berkenaan sejak kebelakangan ini.

Ini kerana, katanya, tiada kewajaran untuk bekas naib presiden PAS itu bersama parti, namun pada masa sama mengkritik dan menghentam parti sendiri.

Saya cadangkan dia (Mahfuz) keluar sahaja daripada parti, jangan jadi macam sekarang iaitu duduk dalam PAS, namun pada masa sama serang dan kritik PAS secara berterusan tanpa arah tuju.

“Saya nak persoalkan kedudukan Mahfuz, buat apa lagi dia (Mahfuz) duduk lama-lama dalam PAS sekiranya beliau tidak mampu menerima perjuangan yang dibawa oleh PAS.

“Malah, sebarang kenyataan yang dikeluarkan Mahfuz sejak kebelakangan ini tidak diambil kira oleh parti kerana bagi kami tidak relevan langsung. Sekiranya tidak berpuas hati, sila keluar,” katanya pada sidang media selepas mesyuarat EXCO, di sini, hari ini.

Media sebelum ini melaporkan Mahfuz meminta PAS membuat pertimbangan untuk menarik diri dari Kerajaan yang diterajui PKR.

Ia berikutan pendirian Presiden PAS, Datuk Seri Hadi Awang untuk tidak bekerjasama dengan mana-mana pihak yang mempunyai hubungan dengan DAP dan PAN secara jelas memutuskan hubungan kerjasama dengan PKR.

11 comments:

  1. Bekawan dgn jebon becakap pun dah stile jebon nik amar ni.

    ReplyDelete
  2. Kami rakyat ingin bertanya pula kepada Mohd Amar dan PAS,

    Kenapa PAS masih berada dalam kerajaan negeri selangor?

    Tak malukah? Disebabkan terdapatnya peruntukan kewangan untuk PAS?

    Mana pergi 90 juta bijan beri kepada hj hadi?

    ReplyDelete
  3. Mahfuz pening sbb tak sekolah tinggi....usah dilayan stock yg nilai sebegini rupa..pas jadi benteng kerajaan pkr selangor dari dibaham dap..sepatitnya dap yg luahkan kekecewaan..tapi monyet dia pulak yg mengacah dan mencabar pas ..supaya masuk lobang..perangkap dap..inilah..masa kecik xnak belajar jadi pandai...bila besar dah jadi bengong lagi membengongkan org cerdik...nsib masib..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6.48, Kalau dah masuk perangkap dap, pas keluar je la dari kerajaan selangor tu, bila monyet makan dedak ini la jadinya, tepu dan penuh dengan dedak dlm organ otak tu.

      Delete
  4. Mahfuz pening sbb tak sekolah tinggi....usah dilayan stock yg nilai sebegini rupa..pas jadi benteng kerajaan pkr selangor dari dibaham dap..sepatitnya dap yg luahkan kekecewaan..tapi monyet dia pulak yg mengacah dan mencabar pas ..supaya masuk lobang..perangkap dap..inilah..masa kecik xnak belajar jadi pandai...bila besar dah jadi bengong lagi membengongkan org cerdik...nsib masib..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6.48, kalau pas jadi benteng pkr knapa plak bleh berkawan dengan dap yg juga berada dlm kerajaan negeri selangor?

      Tak malukah?

      Kutuk dap tapi masih berkawan?

      Pas ada otak tak? Ada maruah tak? Pas perjuangkan islam camni ker?

      Bijan beri dedak 90 juta sapu, kerajaan pkr selangor beri dedak peruntukan pun sapu juga?

      Delete
  5. memang la...Mampuz berkawan dgn Apek, bercakap un macam apek skarang

    ReplyDelete
  6. Mahfuz dah tak masuk akai. PAS duk berasa hang ni mcm Duri dlm daging.

    Aku heran laa..Apasal tak nak keluaq PAS? Byk lagi parti yg sesuai dgn Mahfuz. Manalah maruah hang? Biaqkan lah PAS dengan cara depa yg terkini. Dah hang kalah..jd gentelman laa.

    Itulah demokrasi, sapa menang dia tadbir. Hang duk.kacau watpa? Hang pun tak suka kalau hang menang pru dan jadi YB tapi ada calon yg kalah pi kacau tugas hang,dia nak jd YB pi ADUN meeting buat kenyataan mcm dia YB. Hang dah takda jawatan apapun dalam PAS dah.

    Hang jangan duk buat malu kat anak2 hang la. Hang jantan ka betina? Hang langsung tak pernah diajaq mak hang makna hormat dan beradab ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 8.17

      Kalau pas ada maruah, keluar je dari pakatan negeri selangor, apa yg mahfuz cakap tu betul, jangan dok menumpang atas darul ehsan orang la, masih nak harapkan bantuan, tin milo kan ada?

      Bijan beri 90 juta sapu, kerajaan negeri selangor beri peruntukan beri pun sapu.

      Tak malukah?

      Delete
  7. MAHFUZZZZ Hello Hello ni cari lubang dedak.....yang mana lebih disitu lah ditujunya.
    Agaknya PRU akan datang nak bertanding kws mana ya.
    Harap PAS cebok je musang berbulu kambing ni cepat2 sebagaimana Huse Jamnapari dulu.Baru line clear

    ReplyDelete
  8. Dia mendukong aspirasi godfather nya di sg buloh...dari ikut aspirasi presiden nya..perkara perkecil statement presiden..masih berlaku saperti era musang berbulu ayam.dulu olih anwsrinas group..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com