innity

pages

Monday, February 27, 2017

Kisah Cikgu Syafaat, Untuk Najib dan Menteri Sedar bahawa Rakyat Kamu ada Miskin

4 comments:

  1. Tuan admin,

    Amat menarik dan menyentuh hati terimakasih tuan admin perkongsian ini.

    Bijan 3K ada hati dan perasaan tak?

    Mana mungkin, lihat sahaja golongan gelandangan, asnaf begitu ramai bergelimpangan tidur di tepi2 jalan kuala lumpur ini.

    Lihatlah dengan mata kamu sendiri, wahai rakyat marhaen sekalian.

    Jelas dan nyata,

    BIJAN 3K GAGAL MENTADBIR DAN MENGURUS NEGARA INI.

    Tetapi kredit harus diberikan kepada bijan 3K atas perkara dimana yang sepatutnya (tak boleh kutuk je)...

    Ya betul,

    Kredit dan Pujian kerana menyebabkan negara jadi porak peranda, rakyat di himpit kesusahan, ditindas, dianaiya, dizalimi dan mendapat cop penghargaan masyarakat antarabangsa.

    Apakah cop penghargaan tersebut?

    Menjadi pemimpin penyamun no 1 negara...ya betul, bukan 1mesia, sebaliknya 1penyamun!

    ReplyDelete
  2. Gua gua..hang duduk dlm gua ke?

    ReplyDelete
  3. Lu gua, lu gua...sakit otak aku baca mamat ni punya cerita.

    ReplyDelete
  4. Ada juga orang orang yang tak boleh nak hadamkan isi cerita lalu menherdik jer hanya kerana gantinama GUA....yang lain tuh ngaku pulak SAKIT OTAK....?

    Pandai pandai BODOH orang macam nih...kat Malaysia ramai ker orang macam nih?

    Dah lah Lanun Bugis PENYAMUN M01, kalau rakyat PPB ramai macam nih tak boleh nak ambil simpati di atas keadaan sesama rakyat yang hidup melarat dan tidak berpelajaran...semakin cepat lah negara jahanam....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com