innity

pages

Wednesday, January 4, 2017

Peguam: Dakwaan Rahman Dahlan "Tiada Pendakwaan Tiada Kes" LEVEL BUDAK Darjah 4 Mawar


Tak betul cakap rahman dahlan ni.
Tiada pendakwaan bukan bermaksud tiada kes.
Tiada pendakwaan bermaksud Peguam Negara memilih untuk tidak mendakwa.
Banyak je kes jenayah yg ada kes ke yg tiada kes ke tetapi Peguam Negara memilih utk membuat pendakwaan juga dan bila tiba masa bicara, peguambela berjaya menimbulkan keraguan terhadap kes pendakwaan maka akhirnya Hakim melepas dan membebaskan tertuduh.
Jadi rahman dahlan toksah nak kelirukan orang ramai lah.
Kalau takat nak melobi jadi Ketua Menteri, misi anda berjaya.
Tapi kalau nak jadi ahli propaganda utama BN, level kamu ni baru level budak darjah 4 Mawar jika nak di banding dgn Rafizi yg dah masuk level Tingkatan 2 Bestari.
Oleh: Buzze Azam

7 comments:

  1. Rahman Dahlan, STFU

    1. Memalukan rakyat sabah
    2. Tak reti undang undang ada hati nak hina bahr
    3. Kota Belud itu apa yang ada, YB makan gaji buta ke?
    4. Menteri bodoh bawah sikit mat 3.85
    5. Dia kata Orang bodoh tak kenal MO1 termasuk dia sendiri

    Kalau tak reti perundangan jangan sibuk komen....bangang tau. Kejora dan keris berayon belajar daripada kamu ada sebaliknya?
    Bangang setara 3 musketeers mufti dengan hsji malboro.

    ReplyDelete
  2. Sapa dia anon 6.03 pm ni...lawyer?..ahli ekonomi?..ahli politik.. machai??..hehehe mcm budak srp jer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak srp faham erti

      Salah dan betul
      Dosa dan pahala
      Menteri bodoh yg bodohkan pengundi kota belud
      Menteri pengampu najib
      Memalukan orang sabah
      Tak malu dengan Allah

      Anon 8.49, jadi kau juga wajib STFU.



      Delete
    2. siapa pulak 8:49...macai...keldai...lembu...penjilat...macam mat rempit geng jamal jamban jer...

      Delete
  3. Tatap nak mengampu jg bha..

    ReplyDelete
  4. Amin..insyallah..allah makbulkan doa rakyat malaysia..bongkar salahlaku dan seleweng duit rakyat oleh najib umno bn...amin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com