innity

pages

Friday, January 27, 2017

Peguam BANTAI Nurul Izzah samakan Anwar dengan Nabi Yusof


Amende pulak kaitannya bapak kamu dgn kejadian yg menimpa Nabi Yusuf?
Nabi Yusuf di goda dan baju baginda di tarik dari belakang sehingga koyak.
Di sebabkan itu maka hakim memutuskan bukti baju terkoyak di belakang itu menunjukkan Nabi Yusuf di pihak yg benar kerana jika Nabi Yusuf yg memulakan, pasti baju baginda terkoyak di depan.

Kes bapak ko ni lain.
Air mani bapak ko di jumpai pada kedalaman 4 cm di dalam lubang jubor Saiful.
Macamana pulak air mani bapak ko boleh terbang sehingga kedalaman dan ke celah lubang tu?
Pastu Peguam bapak ko pun sabotaj bapak ko. Kata ada saksi Alibi yg boleh menafikan keberadaan bapak ko kat dlm bilik bersama Saiful ketika kejadian tapi haram sampai ke sudah saksi Alibi tu tak di panggil pun oleh peguam bapak kau.
Jgn suka2 nak kaitkan peristiwa Nabi Yusuf dgn kes liwat bapak kau la izah!
Ko tu dah lama menjanda. Kang sampai ke tua tak de sapa hingin kat ko kang!

4 comments:

  1. Ni suma ajaran pluralistma murtad...... sbb tu rasa diri sama ngan nabi la... sedangkan diri dia dekat dnglgbt dan gay..... klu bole tembak trus pengamal pluralist murtad ni.... nasihat x jalan.lagi dahh..

    ReplyDelete
  2. Astaghfirullah hal azim....

    ReplyDelete
  3. Apa nak jd dgn janda ni.
    Banyak2 la betaubat.
    Layak ka bapa kau atau sesiapa sj di samakan dgn seorg nabi.
    Bodoh tak boleh d tegur kesudahannya meroyan tak tentu pasal.

    ReplyDelete
  4. Sama la tu Nabi Yusuf koyak belakang baju... Bapak dia koyakkan belakang jubur orang... Yg sama cuma perkataan belakang jer... Izah..Izah.. menipu pun cerdik la sikit..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com