innity

pages

Thursday, January 26, 2017

Hantar 10 katil itu kepada mangsa banjir, kata Azmin kepada Jamal


SABAK BERNAM, 26 Rabiulakhir 1438H, Rabu – Tindakan Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar, Datuk Seri Jamal Md Yunos, menghantar 10 katil ke bangunan pentadbiran Kerajaan Selangor, hari ini dibidas Menteri Besar, Datuk Seri Azmin Ali.
Sambil menyatakan beliau tiada masa untuk melayan pemikiran politik yang cetek, Azmin berkata, kerajaan negeri bertanggungjawab untuk pembangunan negeri dan memberi kesejahteraan kepada rakyat.
Malah, beliau menyindir Jamal dengan berkata, sepatutnya semua katil itu dihantar ke pusat pemindahan banjir yang dibuka di daerah Sabak Bernam, bagi membantu rakyat yang berdepan masalah.
Tak apalah, saya malas nak komen… Saya serah kepada rakyat untuk penilaian… Saya tidak ada masa untuk melayan karenah politik cetek seperti ini kerana kepentingan dan kesejahteraan rakyat itu perlu diutamakan,” katanya ketika melawat Pusat Pemindahan Mangsa Banjir di Kampung Parit Baru, Sungai Air Tawar, di sini, hari ini.
Beliau berkata demikian sebagai mengulas tindakan Jamal yang membawa 10 katil ke bangunan pentadbiran kerajaan negeri di Shah Alam, hari ini, sebagai simbolik membantah rumah urut haram yang didakwa semakin berleluasa di Selangor.
Azmin menyerahkan kepada rakyat untuk membuat penilaian apa yang dilakukan Jamal.
Hujung tahun lalu, Jamal juga bertindak memakai tuala sebagai tanda protes terhadap kerajaan negeri kerana didakwa gagal menguruskan masalah air, dan mahu menumpang mandi di Pejabat Menteri Besar. - ismaweb

12 comments:

  1. Bodoh punya MB..... lagi mau buat lawak.... hantar sepuluh katil lambang protes ujudnys rumah urut untuk mqngsa banjir..... acaner kalu kita hantar dulu semua pemprotes berbaju kuning berlambangkan bersih untuk pergi merayau serata negara untuk bersihkan tandas awam seluruh negara.... kata nak bersih kan..kan..kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi jawa..komen kau tu tang maner pulak pandainya!!..Jamal Jamban jadi bahan jer lah..jawa bodoh mcm engko tu jer pegi lap bontot jamal

      Delete
    2. Negeri umno bersih, x da rumah urut..bukit bintang tempat ceramah agama..syabas umno

      Delete
    3. Jamal jamban is a parasite.....we chose to ignore him. Suharli, keep on idolising him

      Delete
  2. Sebab dia bodoh la dia jadi mb.kalau dia pandai dia dah jadi PM(Penyamun MO1).kira ok la jadi mb dari menjadi .ostad alretard.

    Jadi orang jangan sombong,jgn ingat diri tu hebat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tahap genius, boleh Jadi ketua penyamun, yg bertahan selama 22 tahun sebagai MO1

      Delete
    2. 22 tahun rakyat menderita kena bayar gst,beratus-ratus yang terjun laut kerana tak cukup makan ye...tu belum lagi yang nak kena tolong bayar hutang negara kerana 22 tahun asyik berjoli.

      Delete
  3. 1201 ni jahil... jahil murakap..

    ReplyDelete
  4. 1201 ni jahil.. jahil murakap..

    ReplyDelete
  5. Otak Suharli n taraf pelajaran sama dgn Jamal Jamban..emak bapa mereka pun gagal mendidik anak2 dgn nilai2 murni..rezeki tak kira dari mana tak perlu usaha mana boleh kebas ..sapu sajalah bagi makan keluarga..Bini pula akan berlagak2 tp bodoh2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro,hehehe..suarli jugak yang kena,kesian sungguh kat bapak dia.

      Delete
  6. Kena virus tikus najib jamal jamban..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com