innity

pages

Friday, December 23, 2016

Siti Nurhaliza KENA MAKI dengan penyokong Jamal Jamban


HANYA kerana menulis perkataan ringkas "jangan jadi macam Jamal ye" di akaun instagram miliknya berhubung tindakan 'bangang' Jamal Jamban yang bertuala mahu tumpang mandi di pejabat MB Selangor dua hari lalu, penyanyi terkenal Dato' Siti Nurhaliza kena maki dengan penyokong-penyokong Jamal Jamban.

Rata-rata penyokong Jamal menjadikan isu belum mendapat zuriat sebagai bahan mengutuk Siti.



Para penyokong Jamal sanggup menghina Siti dengan mengaitkan peristiwa keguguran anak penyanyi nombor satu negara itu baru-baru ini sebagai modal untuk memakinya. Malah Jamal Jamban sendiri turut berkongsi status tersebut di halaman facebook miliknya.



Dalam reaksi berhubung kutukan tersebut, Siti Nurhaliza melalui akaun twitternya menganggap para penyokong jamal yang mengutuknya bercakap tidak menggunakan otak yang dianugerahkan oleh Allah.




-  http://www.milosuam.net/

21 comments:

  1. Apabila darah mengalir dalam badan bercampur dengan makanan yang haram dibeli dengan duit haram....itulah jadinya.

    Siti...nawaitu kamu baik dan ikhlas. Betul jangan peduli komen mereka2 yang kurang sihat ini. Jamal bukan ikon...badut adalah...

    wallahu'alam

    ReplyDelete
  2. PENYOKONG JAMAL JAMBAN MULOT MACAM JAMBAN BAU TAIK!!

    OTAK DIPENUHI TAIK!!!

    TARAF ORANG UMNOnok SEKARANG SEMUA OTAK BERISI TAIK!!!

    ReplyDelete
  3. Jamal nak rosakkan imej buruk dia jd terburuk...apa punya manusia. Saat ni umno Noh Omar perlukan kamu membantu dia tp kamu dah jd liability pd Noh.
    Sabotaj pd Najib agaknya Jamal ni.
    Pembgkang suka org mcm Jamal dan Najib bergandingan utk hancurkan parti keramat Melayu UMNO.

    ReplyDelete
  4. pemimpin melayu pakatan haprak hanya keldai bagi kafir2 DAP PKR... berani ke Azmin robohkan sarang2 pelacur yg banyak di selangor??? confirm takde lesen tu... takut kena tempeleng puak2 DAP la tu...

    ReplyDelete
  5. Kalau Siti dah masuk gelanggang politik dan beri pandangan yang menyentuh orang, tak kira betul atau salahnya, akan ada pula orang yang akan masuk gelanggang dan hantam dia balik, tak kira betul atau salahnya juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesiannyer 1204 ni mesti jatuh kecik2 hantuk kepala dulu ni,terencat akal. Silap pulak tak mampos terus, kan,?

      Delete
  6. jamal mangkuk.....yg penyokong dia semua mangkuk!....macamana boleh dapat datuk.....ntahla......otak takde

    ReplyDelete
  7. Yang Dato pergi komen tu buat apa. Kalau dah step dalam urusan politik gitulah. Baik Dato Siti cari konsultant bila nak komen.

    Jamal tu nak sindir Azmin bukan bodoh nak pergi mandi kat SUK Selangor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuu kah? kesiannyer awak dh ingat awak bijak la tu. kesian

      Delete
    2. Samalah bodoh kau dengan jamal anon 2.34. Agaknya kau lagi bodoh pasal boleh tau perangai org bodoh. Sindir org bodoh pun kau tau. Sahlah kau lagi bodoh. Jamal ni bahlol. Tak payahlah nak pertahan.

      Delete
  8. Siti kata "mereka cakap tak guna otak" tapi siti sindir jamal pun macam tak guna otak juga kan buat orang marah kan

    ReplyDelete
  9. Stuju anon 2.34 dan anon 4.40. Klu penyanyi tu nyanyi jer lah...jgn campur politik..klu campur kena redholah org kutuk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. adoi bodoh nya species Melayu Selam 234 440 dan 547 ni? kesian

      Delete
    2. Anon 5.47 ..satu lagi baka bahlol. Cakap isu air jgn politikkan. Kau paham tak ni. Kalau bodoh ..diam jelah. Banyak sangat bahlol macam jamal ni. Lingkup negara wooo

      Delete
  10. Yappadda

    Kasihanla Dato K tu!

    Nanti jatuh motor lagi

    ReplyDelete
  11. Alu setuju jugak azmin kena sindir dgn jamal mcm ni sb selangor teruk sgt dibwh pkr.

    ReplyDelete
  12. Cara pemikiran ketua dan ahli umno...

    ReplyDelete
  13. Cara pemikiran ketua dan ahli umno...

    ReplyDelete
  14. Cara pemikiran ketua dan ahli umno...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com