innity

pages

Saturday, December 17, 2016

[RAKYAT SERONOK] 16 GAMBAR: Dato' Seri Mukhriz, Dato' Mahfuz LAWAT Pekan Nat Pokok Sena


Dato Seri Mukhriz ronda-ronda Pekan Nat Pokok Sena, bersama Dato Mahfuz dan team PPBM Pokok Sena.
















9 comments:

  1. 700 billion hutang negara÷ bayar 50 billion setahun
    =14 tahun kena bayar hutang
    Pendapatan negara cecah 50 billion setahun...?

    Sedak ke pemakan dedak belake...

    Insyallah pribumi dan harapan menang pru14

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perdagangan negara cecah 2000B setahun.

      Delete
  2. Entah lah..yg aku tahu....org kampong dok susah makin susah....anak anak pakat balik dok kampong sb kerja,makin susah dan ada,kena berenti...dari hisap rokok sigaret dah tukar p rokok daun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasal dah tak dapat isap sigaret baru terasa susah..... dah tak dapat melancong luar negara.... dah rasa susah hidup kat malaysia.... dulu ada ingst ker pernsh datang dari kehidupan yang susah?.... tak sedar ke satu dunia orang merasakan hidup ni semakin susah..... Allah baru acu test dah gabrah.

      Delete
    2. 1233 Sah Mat Arop Sintok! Melayu jenis ini yg masih bermastautin bawah tempurong yg dipenuhi Taek Low. Mana la dia nak nampak hutang buatan dan lelongan khazanah yg lakukan oleh tuan2 penjenayah 1mdbnya tu? Masih ramai Melayu jenis bingai....kesiaan

      Delete
    3. Kelompok korang pandai sangat ker..... boleh selesai masalah rakyat ..... masalah korang agak2 bleh selesai tak?.... emmmm masalah nak tentukan siapa PM..... setakat yg aku tau.... semua pun nak PM datang dari parti diaorang... DAP jer yang "tak mau"....errrr yer ker?

      Delete
    4. biarlah Pakatan Harapan menang, baru ko tau pandai ke tidak Pakatan Harapan tolong selesaikan masalah rakyat..

      Delete
    5. SUHARLI MASROPDecember 18, 2016 at 12:33 AM
      ye ke satu dunia merasakan hidup makin susah?aku tengok orang singapura hepi je duduk kat negara diorang,x ngadu masalah kos sara hidup pun..mak ayah aku yng bekerja (mak keje cikgu n ayah buat sawah) sejak zaman tun razak dulu pun dah mengeluh dengan kos sara hidup kita sekarang, padahal diorang x pernah merunggut pun sebelum ini..lagi pun menteri2 kata ekonomi kita makin elok, kukuh,rancak dan mcm2 lagi tapi herannya kenapa kita yang rakyat rasa makin tersepit dan terbeban?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com