innity

pages

Tuesday, December 6, 2016

[PAS BERSAMA PEMBANGKANG] Akhirnya TS Muhyiddin dapat bersama TUAN IBRAHIM SEPENTAS




8 comments:

  1. Budak tuan man tu ada unsur PAN.... liberal. .. pluralist.... tak salah pas berbaik sesama islam dng umno... ade masalah pada puak yahudi dan talibarut nya... puak kristian... lgbt ... gay mme sah meroyan sakan....

    ReplyDelete

  2. Adakah Doa Al-Marhum Dato' Ustaz Fadzil Noor Menjadi Kenyataan? Pada tahun 2000, Al-Marhum Dato' Ustaz Fadzil Noor bekas Presiden PAS, pernah mendoakan agar Mahathir dipanjangkan umur untuk melihat kemusnahan yang telah dilakukannya sendiri.

    Apakah kini doa Al-Marhum mantan Dato' Presiden PAS itu dimakbulkan satu demi satu?Kebanyakan rungutan dan ketidak puashati yang Mahathir luah kini adalah berpangkal dan berpunca serta asal usulnya datang dari Mahathir sendiri.

    Saban hari, satu demi satu isu dan pelbagai pembongkaran dihebahkan di dada media terutamanya media sosial dan blog untuk dihukumkan oleh masyarakat.

    Kini Mahathir seolah-olah sedang dibicarakan oleh rakyat umum. Walaupun Mahathir tetap menjawab namun suara-suara yang dulu pernah dikunci beliau sudah tidak lagi menikus dengannya.

    Tidak mungkin mampu Mahathir membela dirinya untuk segala tuduhan dan isu yang dilodehkan oleh mereka yang pernah berada di sekeliling beliau ketika berkuasa selama lebih 22 tahun.

    Mereka yang dulu mendiam diri kini bangkit berani bersuara. Dari bersifat penikus sudah menjadi singa garang tidak gentar pada gertakkan serta ugutan nakal.

    Senarai salah laku Mahathir panjang dan kini bertambah setiap hari . Dato' Seri Najib Razak yang sebelum ini hanya sekadar menepis pelbagai tuduhan Mahathir atas sifat hormat dan bersikap budiman kenang jasa yang dianggap sebagai negarawan yang banyak berjasa kepada parti dan negara, kini telah kian lantang membongkar pula pelbagai dakwaan terhadap Mahathir yang pasti membuat kedudukan Mahathir dikaca mata rakyat semakin dipandang serong dan sangsi.

    Walaupun ada yang menyebelahi Mahathir dalam krisis kini untuk menjadi pembela namun ramai dari mereka sendiri turut terbabit dalam pelbagai kes yang bakal dibongkar itu. Dan mereka ini merupakan antara barisan utama dalam perbicaraan rakyat kini.

    Dalam membela dirinya, Mahathir turut, tanpa disedarinya sendiri, membongkarkan pelbagai perkara yang sebelum ini rakyat umum tidak tahu. Betul atau tidak kata-kata Mahathir itu dalam keadaan beliau tersempit banyak yang kita boleh persoalkan.

    Apabila seseorang berbohong dia akan berbohong lagi untuk menutup pembohongan lamanya.Dan dia akan terus dengan pembohongan demi pembohongan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni lah cara yahudi..bila kita tunjukkan kesalan seseorang pemimpim, dia pusing n tunjukkan keslahan pemimpin yg dah lepas..aku kesah apa yg Mahathir buat dahulu..benda dah lepas dan dia takda kuasa..kalau betul dia buat silap, dakwa lah..

      yg aku kesah pasal skrg..bila pemimpin ada buat kemungkaran, org report n dakwa, semuanya di tolak..tiada kes..settlekan maslaha skrg la wei..tak payah lah kau nak cita benda2 zaman mahathir dulu..kau pon budak kanyaq lg time tu..buat apa???

      Delete
  3. Lakunan dipentas dunia belaka..rakyat yg bodoh jadi mangsa..rakyat yg bijak berpura-pura..pemimpin-pemimpin mendapat laba..

    ReplyDelete
  4. Amin syukur ya allah..berikan rahmatmu ..kemenangan besar pas dap amanah pkr.ppbm..pru mendatang

    ReplyDelete
  5. aku berpendapat boleh saja jika gabungan PAS, BERSATU, PKR berkerjasama dlm PRU14 tanpa DAP sebab kerusi bertindih banyak antara 3 parti ni.. DAP fokus kawasan Cina saja. tapi seeloknya DAP bersama dalam pakatan kerana pastinya kawasan majoriti melayu juga ada Cina dan India.. PAN elok juga masuk untuk elak 3 penjuru seperti PRK kkangsar

    ReplyDelete
  6. Lakunan dipentas dunia belaka..rakyat yg bodoh jadi mangsa..rakyat yg bijak berpura-pura..pemimpin-pemimpin mendapat laba..

    ReplyDelete
    Replies
    1. skrip sama ja mcm anon December 7, 2016 at 2:21 AM..

      mmg byk budget betol utk UMNo bg dedak utk org buat komen2 mcm ni..hebat2..

      kalau bagus sgt, masuk la blog DAP..bg komen..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com