innity

pages

Saturday, December 3, 2016

KPDNKK TIDAK WUJUD di PWTC? Kopi O RM13 dalam Cawan kertas, Soto RM22 termasuk GST


Mohon KPDNKK kuat-kuasakan Akta Pencatutan di PWTC dan Hotel Seri Pacific....lihat harga dia yea...
ROTI CANAI nipis :RM5
KOPI O dan Teh O: RM13 (dalam cawan kertas aje)
SOTO: RM22 (termasuk GST)
RUMUSAN: Tahulah persidangan agung UMNO...tapi berpada-pada la letak harga tu.
Ini pemantauan sendiri oleh pihak MYNEWSHUB pada petang 2 Disember 2016.



8 comments:

  1. Yang bersidang kat dalam dewan tu semuanya menumpukan perhatian untuk membodek dan menjilat PM. Kalau tidak, tak dapat dedak.

    ReplyDelete
  2. Menteri bn..semua rasuah . Gila..putar belit..tipu rakyat
    KERIS

    ReplyDelete
  3. Apa nak heran CG..dah situ berhimpunnya kumpulan penyamun..jd semua amik peluang menyamun lar...

    ReplyDelete
  4. Peniaga pun tau org umno mewah...mesti dpt dedak baru blh p pwtc....apedehal...semuanya penyamun....anak kaki atau cai ni...masa nilah nk sakau poket tokey...

    ReplyDelete
  5. Org UMNO semua kaya2. Tak heran makanan minuman mahal. Mereka dpt derma banyak. Tak mcm kita ni yg tak der duit berjuta.

    ReplyDelete
  6. Makan kat hotel memang la harganya mahal ...nak murah pi la makan kedai mamak...memekak je..tau nak kondem kerajaan je la..

    ReplyDelete
  7. Makan kat.hotel memang la harga mahal..nak murah pergi la makan kat kedai biasa..jangan tahu nak kondem gomen je...memekak jeee..pilihan ada ...

    ReplyDelete
  8. Makan kat.hotel memang la harga mahal..nak murah pergi la makan kat kedai biasa..jangan tahu nak kondem gomen je...memekak jeee..pilihan ada ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com