innity

pages

Wednesday, December 21, 2016

[KEKINZIRAN APAKAH ini PAKAT TAYANG BADAN] Lepas Jamal, VIRAL VIDEO Rani Kulup Pula BUKA BAJU TAYANG BADAN


Selepas Jamal Yunos 'buat gila' datang ke SUK Selangor dengan hanya memakai tuala hari ini.

Rani Kulup pula buat video di bilik air dengan menayang badan dengan pusat tertonjol.

Ada Netizen bertanya, kekinziran apakah sedang berlaku hari ini?



Datuk Seri Jamal Md Yunos hari ini menjadi sebutan kembali apabila Ketua UMNO Sungai Besar itu telah datang ke pejabat Menteri Besar Selangor dengan hanya memakai tuala, lapor Sinar Harian.

Beliau dikatakan berada di hadapan pintu masuk Pejabat Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri Selangor pagi ini untuk tumpang mandi di pejabat menteri besar Selangor kerana rumahnya tiada air.

Dia juga telah membawa peralatan untuk kegunaan mandi lain seperti sabun dan berus gigi sebagai protes terhadap kerajaan negeri yang gagal mengurus masalah air di negeri ini.

“Saya cuma datang untuk menumpang mandi, sudah empat hari saya tidak mandi kerana ketiadaan air di rumah.

“Lagipun, saya bukannya datang untuk membuat demo baju merah ataupun bawa senjata, jika tidak boleh di pejabat MB, di tingkat bawah pun jadilah,” katanya ketika ditemui di hadapan pagar pejabat SUK Selangor.

Jamal dikatakan telah tiba di perkarangan pejabat SUK kira-kira jam 9.40 berhasrat untuk mandi di pejabat Menteri Besar dan menunggu hampir 45 minit sebelum beredar dari kawasan SUK.


6 comments:

  1. Rumah Menteri Besarkan ada. Pergi mandi kat rumah dialah. Mandi kat pejabat buat apa. Pejabat ni bukan tempat mandi. Macam mana dia dapat Datuk Seri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jamal ni dulu masuk lokap empat hari dia kata tak mandi.
      Apa masaalah?

      Delete
  2. Perkataan Arab Jamal tu maksudnya UNTA dalam Bahasa Melayu. Unta memang X perlu mandi.
    Tapi 'Jamal' yg ni jenis UNTA bengong!

    ReplyDelete
  3. Dua2 bodoh dua2 bangang. Gila publisiti...takat rani tu boleh buat apa. Itu lah rupanya org yg kurang pengetahuan. Tapi nak buat mcm mana sbb ada org seronok jadi barua dan cemuhan. Ada org seronok jadi kambing dari manusia. Peebuatan jelas bila akhlak tidak lagi di junjung. Maruah tolak tepi janji duit.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com