innity

pages

Friday, December 23, 2016

[KALAU SITI PON MEREKA SERANG, TANDA BN BAKAL BERKUBUR] Jamal sindir Siti Nurhaliza kurang subur

Selepas kiriman laman sosial Datuk Siti Nurhaliza yang dilihat mengkritik Datuk Seri Jamal Yunos kerana melakukan “protes tuala” di Shah Alam, pemimpin Umno itu mengirim kenyataan seksis menyindir penyanyi selebriti kerana masih tidak menimang cahaya mata.
“Pesanan saya kepada Siti. Jaga air sendiri yang tidak berapa subur itu, atau cari air lain,” tulis Jamal dalam kiriman Whatsapp, hari ini.
Sebelum itu, Siti memuat naik gambar di laman Instagram mengenai tindakan Jamal yang hadir ke Pejabat Setiausaha Kerajaan (SUK) Selangor dengan hanya bertuala bagi membantah gangguan air.
“Jangan jadi macam Jamal ye.. #kawasansayapuntakdeair #dapatnotis #sediatongair #fahambahasa #Repost @yasinsulaiman
“Jamal dah 4 hari tak mandi. Minta jasa baik MB tumpang mandi kat opis SUK #lol,” tulis Siti.


Jamal bagaimanapun bukan individu pertama mengecam Siti. Sebelum beliau, pengguna Rafi Awang Kechik turut mengeluarkan kenyataan bersifat seksis.
Siti di laman Twitternya menyifatkan kritikan sedemikian tidak memberi sebarang kesan kepada dirinya.
“Takpe dik, biarkan mereka. Kata-kata orang macam ini tak memberi kesan pada saya sebab saya tahu mereka cakap tak guna otak yang Allah kurniakan,” tulisnya. - FMT


20 comments:

  1. Mat Jam ni berani dgn pompuan je...cer tgk dari awal lg...dia serang pompuan je...

    ReplyDelete
  2. Sensitif juga Pak Jamal ni. Jadi orang politik mental mesti positif beb. Buang yang keruh ambil yang jernih.Masalah air tu biarle kerajaan/pihak yang berkuasa selesaikan.

    ReplyDelete
  3. tak payah lah Siti campur urusan sebegini, kan dah kena balas. Banyak lagi perkara perkara yang lebih penting untuk di komen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palabuto ko 903. pergi masok bawah temourong tu, habiskan melahap dedak berlauk ketulan taek low ko tu. Itu lebih penting bg ko.

      Delete
  4. Kita blh nilai tahap mental jamal dr segi tindakan dan ucapan dia memang tak matang. Biasa kalau zaman sekolah rendah dulu biasa tengok budak klu tak puas hati mulalah keluar ayat mcm2 yg mencarut. Tapi tak sangka juga jamal umur dah tua pun perangai budak kecik. Atau jamal ni awal sangat nyanyuk kot. Kalau jamal tak matang, maknanya yg ikut jamal ni semua lagi teruk. Kalau nak jd pemimpin kena cerdik, peribadi kena bersih, bercakap pun kena fikir bukan mcm org tak pakai otak. Aku andaikan pemimpin umno biarkan je perangai jamal ni, sebab dia ni umpama badut penyeri umno.

    ReplyDelete
  5. Cahya mata itu rezeki.
    Rezeki itu dari Allah swt.
    Dia bukan sindir siti.
    Dia sindir Allah ?
    Nauzzubillah min zalik.

    ReplyDelete
  6. Jamal ni bodoh.
    Dah bodoh bangang pulak.

    ReplyDelete
  7. Alaaaa CT Nurhalizah otak bukan cerdik sngat pon...setakat SPM jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerdik bukan diukur dgn spm bahalol....

      Delete
  8. http://mymassa.blogspot.my/2016/12/video-ydp-majlis-daerah-sabak-bernam.html?m=1

    link diatas

    Malaysia perlu pemimpin mcm ini untuk menang dan menguasai seluruh negeri.... bukan nak berhibur sepanjang masa.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1038, otak ko mereng. Ko silap zaman. Perangai Jamban yg jd ikutan ko tu buat malukan Bangsa dan Agama. penyakit otak ko dan Umno tu akibat dari kuat makan dedak berlauk taek low la tu dh. Hentikan la. Grow up.

      Delete
  9. Amaran sama pada Triumph kerana seksis terhadap wanita tetapi kesudahannya Triumph menang juga. Sebabnya mudah....

    ReplyDelete
  10. Jamal Samseng dah tukar makanan dari DEDAK ke BIJAN. BIJAN lebih POWER dari DEDAK.
    Kenapa lebih POWER ?

    NAJIB
    BIJAN <<< (terbalikkan NAJIB)

    BIJAN ini yang paling POWER yang NAJIB boleh beri MAKAN. Itu pasal Jamal SAMSENG perperangai yang buruk pun dia tak sedar .

    Dan NAJIB tak akan tegur perangai buruk Jamal Samseng . BIJAN POWER buat si SAMSENG macam gitu.

    ReplyDelete
  11. Jamal ni sekolah tinggi sikit dari mb kedah.

    ReplyDelete
  12. Orang yg tak sekolah mcm jamal ni kalau jd ketua senang jd kuda.

    ReplyDelete
  13. http://www.aplikasiduit.com/index.php?id=berbudiberbakti

    ReplyDelete
  14. Jamal jamban anak didikkan MO1 sebab itu sama perangai..........!!

    ReplyDelete
  15. Semua yg beri komen disini kurang sihat...apa lah sangat dgn siti dan jamal ni..org biasa mcm kita semua..kenapa kita nak berbalah komen..bnyak hal lain lg yg lebih penting dari dua individu ni.

    ReplyDelete
  16. mr jamol ikan buntalDecember 28, 2016 at 11:20 PM

    datok jamal burit...dh brapa bnyak arits yg dh koyak burit ko kejakan...bagi lh isteri kw kat najib...biar dia pump air sebab bini kw dh 4 hari x dapat air...

    ReplyDelete
  17. mr jamol ikan buntalDecember 28, 2016 at 11:27 PM

    mr jamal burit...rasa diri 2 popular mcm dato jamal abdilah ke???...jamal burit hanya di kenali oleh haiwan laut seja...asyik2x pangang ikan bakar sekinlanacu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com