innity

pages

Thursday, November 24, 2016

[VIDEO] KERANA SIAL: Khalid Samad kena serang pemuda dari Pasir Salak di Parlimen


Aksi kecoh berlaku di luar bangunan Parlimen apabila sekumpulan pemuda dari Pasir Salak, Perak mahu menyerang Ahli Parlimen Amanah-Shah Alam, Khalid Samad pagi ini.

Serangan itu dilakukan ketika Khalid mahu menuju masuk ke Dewan Rakyat, namun beliau dikawal oleh pasukan keselamatan.


7 comments:

  1. macam mana boleh masuk Parlimen, kalau mcm ni orang nak buat rusuhan dalam parlimen pon bebas

    ReplyDelete
  2. POLIS JAGA PARLIMEN KENAPA BENARKAN HANTU NI MASUK, TAK KAWAL KE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbb ada polis la khalid khianat ni selamat bhaii..selama ni ramai saja penyokong pembangkang masuk parlimen siap buat sidang akhbar n buat kecoh bagai..apasal ko tak tanya polis tu camana diaorg blh masuk parlimen jg..bl kena kat pemimpin bangang ko tahu pl ko nak bising..kata adil, adil apa klu keadilan berpihak..

      Delete
  3. Nasib baik ada taiko penang hisham dan rezal. Kalau tak nahas khalid samad. Tajuddin ni kita semua tau mulut macam s@#l ..gila kau dia nak saman wooo. Suruh anak hantar org pasal asalnya tajuddin ni pondan tua. Anak dia ni phd pasai apa pulak pandir. Patut nasihatlah bapak yg bodoh tu. Mungkin jugak ada nasihatlah tapi bapak dia ni memang jenis yg bodoh tak boleh diajar. Tajuddin ni memang banyak duit tapi class takde. Dia rasalah dia ada tapi memang langsung takde. Pendek kata ..bangsat jelah dia ni. Budak yg konon naik angin tu jangan lupa mintak belanja ye. Kesian dtg jauh2 setakat dapat makan nasi campur je nanti. Ini hanya permulaan. Bagus ayat mamat tu. Boleh pow lagi nanti. Buatlah ala jamal jamban.

    ReplyDelete
  4. Kenapa polis tahan penyerang2 tu kasi la ajar sikit ahli parlimen sial tu celaka tu..dah la khianat pd pas cari gaduh pl ngan umno..puji dap melangit..buat malu islam saja ada pemimpim mcm ni..bagus klu kena belasah td tu..bg dia pakai otak sikit sbl ckp..malu ada pemimpin mcm ni..hakkk ptuihh..

    ReplyDelete
  5. Haramjadah punya pemakan dedak sumbat duit haram kepunyaan rakyat.

    ReplyDelete
  6. Masuk tak pe tapi jgn jadi samseng lah ... tak pernaH terjadi lagi kes mcm ni. Bila dia maki org boleh ... org maki dia tak boleh pulak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com