innity

pages

Tuesday, November 22, 2016

[VIDEO, GAMBAR MALAM KE-2] Solidariti Bebas Maria, Mansuh SOSMA di Dataran Malam Ini BERTAMBAH RAMAI












6 comments:

  1. Inilah bangsat2 yang tidak mahu diikat dengan sebarang undang2...seolah2 mahu hidup bebas seperti burung dan sebebas anjing2 yang boleh bersenggama silih berganti..... korang ingat dunia ni berputar secara sendiri tanpa paksi..... dan ujud tanpa pentadbirnya? Pergi jahanam dengan keinginan kamu.... Ini Tanah Melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro..ko ini buta sejarah ke?

      Tanah Melayu dah tiada lagi.yg tinggal Malaysia Bumi yg dikongsi bersama India Cina Melayu dan suku dr Borneo. Umno yg bertgjwb menghapuskn Tanah Melayu.Umno yg beri kerakyatan kpd bangsa2 ini. Jgn jadi barua umno bro..

      Delete
    2. Jadi barua umno salah ya jd barua pakatan ok pl..maknanya salah umno la kan bg kerakyatan pd cina sampai hilang tanah melayu..jd klu xsuka umno bg kerakyayam pd cina awat p jd hamba pakatan yg sah2 ramai cina disitu..patut puji la..hehe

      Delete
  2. Selagi ujud raja2 melayu ini tetap tanab melayu. Kenapa? Kau nak menyukakan sangat ke apa yg mereka buat ni? Tolong baca undang2 tubuh setiap negeri dan baca juga sumpah raja2 melayu tentang kedudukan kaum lain selain melayu dan peribumi..... jangan lupa yer.... jangan sapu sejarah ke bawah tikar. Ingar.... semuanya atas dasar kemanusiaan .... bukan atas dasar hak asasi ya. Kalau atas dasar hak..... tanah jepun pun depa nak kata hak mereka boleh ..... so Ini adalah Tanah Melayu.

    ReplyDelete
  3. Polis...tak siasat pun..gang umno.bn...
    Habis gang ..harapan dikata rasuah..skandal seks..daesh..cia..fbi..is..macam2...

    Bajib joint konunis china boleh pulak...?????

    KERIS PAHANG

    ReplyDelete
    Replies
    1. USA pun ada hubungan dagangan ngan China..... kat mekah dan madinah pun banyak barangan dari China..... hang ni betui ke melayu islam wahai keris pahang?.... kerrrr red bean arny.?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com