innity

pages

Tuesday, November 15, 2016

MUSTAHIL Adam, Ketua AMK,28 Tahun, (BAPA hanya Drebar) MAKAN RASUAH, BELI DATO' kerana Pemimpin Pembangkang Semua Zuhud, Suci dan BERSIH


Berkaitan Banglow RM12 juta (ada kata RM7 juta) milik Ketua AMK Ampang berusia 28 tahun dan bergelar Dato ni,saya percaya ini hanyalah konspirasi jahat Umno untuk memfitnah pemimpin muda Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Mustahil pemimpin PKR makan rasuah sepertimana pemimpin Umno sebab pemimpin PKR semuanya maksum,zuhud,suci dan BERSIH.

Kenapa pemakan dedak Umno semua nak cemburu dan memfitnah budak PKR ni? dia bukannya kontraktor pun. 
Dia hanya pembantu khas kepada Ahli Parlimen PKR Ampang yg juga kakak angkat kepada MB Selangor.


Bapak budak ni kerja drebar pejabat tanah je. Jadi tak mustahil bapak dia ada banyak harta2, tanah2,/factory2, stable2 kuda di dalam dan di luar negara utk di wariskan kepada anaknya yg kebetulan Ketua AMK Ampang yg tiba2 bapak dia wariskan semua harta beliau kepadanya selepas Azmin menjadi MB.

Jadi ini semua fitnah dan konspirasi jahat Umno yg makan rasuah yg cemburu tak dpt lagi makan rasuah di Selangor sebab pemimpin parti lain punya giliran lah merembat dan mengelepet apa yg sempat.

Lagi pun apa salahnya budak setinggan ni terima derma sehingga jadi jutawan?

Najib boleh, takkanlah budak ni tak boleh kut?

Ini baru Ketua AMK punya level dapat derma buat banglo, belum lagi Pemimpin Kanan PKR yg lain semua pandai tunjuk pada rakyat konon miskin tapi rumah sebijik mcm penyamun Umno yg diorg tuduh makan rasuah.
Jadi kesimpulannya kamu semua ni,

5 comments:

  1. tu baru perintah Selangor baru berapa penggal, kalau lama sama je macam UMNO, di pulau pinang DAP pon sama, trowong bawah tanah tu jelas rasuah tahap celaka mengalahkan UMNO

    UMNO pon sama, aku kecewa kecewa dengan orang politik, celaka kepada kamu semua

    ReplyDelete
  2. aku nak cadangkan puak pakatan ni gi setiap rumah Ketua Bahagian UMNO, MCA, MIC dan semua menteri kabinet dan Menteri Besar dan Ketua Menteri, buat laporan sehari sebuah rumah....aku rasa semua nya harga jutaan semuanya
    pastu buat juga gambar kereta2 mewah dan kapal2 dan jet2

    jangan slow sangat, ini lah peluang biar rakyat bandingkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi admin ape sebenarnye yg kamu nak sampalkan?

      Delete
  3. Masing masing nak kuasa utk kayakan diri sndiri. Cakap je nak bela rakyat. Temberang lebih.

    ReplyDelete
  4. Thats politicians, without money and power, they are useless. So the first thing to get money, and subsequently buy the power as you all talk about it day and night

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com