innity

pages

Sunday, November 13, 2016

[ingatkan kebal] [VIDEO] Jamal Baju Merah berdarah hidung kena pukul


Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar yang juga ketua kumpulan Baju Merah, Jamal Md Yunos, berdarah dihidung selepas dikatakan ditumbuk pengikut Anggota Parlimen Ampang Zuraida Kamaruddin, lapor portal berita liberal, hari ini.
Mengikut laporan itu, kejadian dikatakan berlaku apabila Jamal dan pengikutnya mengekori Zuraida yang sedang mempromosi perhimpunan BERSIH 5 di sebuah pusat beli-belah di Ampang.
Perbuatan Jamal dan pengikutnya itu dilaporkan mencetuskan pergaduhan dan pergelutan. Dalam keadaan itu Jamal mendakwa mukanya ditumbuk pihak tidak diketahui.
Adalah tidak dapat dipastikan sama ada individu yang menumbuk muka Jamal adalah ‘budak Zuraida’ seperti yang didakwa Jamal.
Kumpulan Baju Merah juga dilaporkan bergelut dengan beberapa anggota polis yang menyekat laluan keluar pusat beli-belah itu. Sekurang-kurangnya tiga daripada mereka ditahan.
Ketika ditemui media, Jamal memberi amaran akan bertindak balas dengan lebih teruk lagi, malah akan mencincang mereka.
“Saya tak puas hati. Saya akan kejar mereka lebih dari apa saya umumkan (terhadap BERSIH sebelum ini). Saya akan cincang mereka,” kata Jamal seperti dilaporkan portal berkenaan. - ismaweb

7 comments:

  1. ini le kehendak Najib kalau korang nak tahu, bila jadi huru hara maka bileh isytihar Akta MKN, naji berkuasa dibawah akta ini

    ReplyDelete
  2. Syian jamal pondan. Abislah kau semua. Dia akan bagitau mak angkat dia. Takut semua rakyat pasai dia nak cincang abis semua. Takutlah semua org. Satu malaya org gelakkkan org melayu

    ReplyDelete
  3. jgn kena liwat dgn aljub
    hehe mamaq kutty dah
    kena tu yg ternyanyok

    ReplyDelete
    Replies
    1. ketua bapok kaki kepit
      cacai otak sempit banyak makan taik

      Delete
  4. Xpee..lepas ni jamal jamban leh mintak bajet tambahan dari Najib..ari tu dpt 3 juta..kunun untuk tarik 300k penyokong baju merah...yg dtg ada lah x smpi 10k..yg turun ampang pun brp kerat...brp banyak untung tu woooo...pasni minta lagi bajet..lagi untung dr niaga ikan bakar...wuhuhu

    ReplyDelete
  5. Tahniah najib..jadikan malaysia hueu hara
    Jamal pelakon wayannya
    Keris pahang

    ReplyDelete
  6. Suruh baku merah balik melancap je dari buat huru hara .daa gak paedah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com