innity

pages

Thursday, November 24, 2016

"BAPA SIAL, ANAK SIAL" pribahasa baru


KUALA LUMPUR: Polis Kuala Lumpur mengarahkan 10 individu yang dikenalpasti terlibat dalam kekecohan di luar lobi Parlimen pagi tadi agar tampil menyerah diri bagi membantu siasatan.

Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh Ishar Singh berkata semua mereka akan disiasat mengikut Seksyen 147 Kanun Keseksaan kerana merusuh.

SAMSENG TETAP SAMSENG !!!


13 comments:

  1. Keturunan sialan?

    ReplyDelete
  2. Tokey dia samseng..anak2 buah..semua samseng taik minyak..
    Keris pahang

    ReplyDelete
  3. Ini budak mesti mau kasi reman maksimum kasi tidur dlm lokap.
    Kock ayah dia.

    ReplyDelete
  4. Benar pepatah melayu.
    BAPA BOREK ANAK RINTIK.

    ReplyDelete
  5. Nama2 wanted tu bukan semua orang pasir salak. Anak pasir salak tidak kurang ajar.

    ReplyDelete
  6. Kalau bapak kauorg d panggil sial, kauorg nak diamkan sj ka?
    Takan nak jd anak dayus.
    Dasar pakatan haramjadah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah memang ayahnya sial mcn ayah anon 5:17AM.

      Delete
    2. Heh...mak hang ada kok la....panjang berjela tp tk blh nk pakai..sb pak hang tk da lubang utk kok mak hang..amacam...blh laung takbeer ka..sapa yg mula dulu perangai sial..

      Delete
  7. Nasib baik aku tak sebut perkataan'$,@/... sbb kat sek dulu ustaz ckp bila kita sebut ibarat kita doa pd org tu..yg baik2 akan smpi yg buruk2 pun sampai..tapi yg buruk2 tu nanti balik pd kita...ee mcm tu lah dunia...krn nafsu dgn mudah kita b'kata2/b'karya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tajudin memang sial.

      Delete
    2. yg dia ckp "kok" kat org tu mcm mana pulak? mmg jelas dia mencarut..tp nak cover line pulak..so yg tu tak nak kutuk pulak? kalau Melayu (siap pakai songkok lg) tunjukkan lah adab Melayu yg tinggi..bila kau dah jentik org n org jentik balik jgn melenting lahh..

      Delete
    3. Org yg imej muslim bersongkok tapi memalukan agama tu sendiri kita nak panggil apa? Bila disuruh minta maaf diejek2 nya kita. Org tanya kat dia pasai isu beras import dia pi tukar topik xpasai2 member sebelah kena ejek pulak. Org mcm ni eloknya nak panggil apa?

      Delete
  8. Di Indon banyak org pakai songkok la...tapi bukan semuanya Islam. Hehehe....tajuddin dah makin mengarut sbb terlalu lama pegang jawatan. Dok ingat jawatan dan kekayaan boleh bawak masok dlm kubur kot...beqenti la woii...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com