innity

pages

Sunday, November 20, 2016

Ahli UMNO SERTAI himpunan Baju Merah Semalam BERDEPAN TINDAKAN DISPLIN - Ku Nan


Semua pemimpin atau ahli Umno dikenalpasti menyertai perhimpunan haram Bersih 5 semalam bakal berdepan tindakan undang-undang parti.

Setiausaha Agung Umno, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, perkara itu sedang diteliti lembaga disiplin parti bagi memastikan mereka yang menyertai sama ada kumpulan kuning atau merah dikenakan tindakan tegas.

Menurutnya, perkara itu tidak patut berlaku kerana sudah dinyatakan bahawa perhimpunan berkenaan adalah haram dan menyalahi perlembagaan Persekutuan dengan tidak mendapat kelulusan daripada pihak berwajib.

"Kami sedang menunggu laporan penuh berhubung perhimpunan semalam dan laporan itu akan dilihat dan diteliti sebelum dihantar kepada lembaga disiplin parti untuk tindakan seterusnya.

"Sekiranya ada diantara pemimpin atau ahli parti menyertai perhimpunan haram itu, kita tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan," katanya ketika ditemui pemberita di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas berhubung perhimpunan haram Bersih 5 yang diadakan semalam pada asalnya bagi menuntut pilihan raya bersih, telus dan adil.

Terdahulu beliau merasmikan majlis Gotong-Royong Mega 2016 Bersepadu Perangi Aedes di sini hari ini.- SH

7 comments:

  1. wayang apa pulak ni teuku adnan?

    ReplyDelete
  2. Lan sau.
    Lidah bercabang.

    ReplyDelete
  3. wayang la ni sebab baju merah tak ramai keluar , pastu balik awal, kul 2.pm dah belah

    ReplyDelete
  4. Tu ahli ppp dgn baju merahnya makngah tu bn bila nk amek tindakan ?

    ReplyDelete
  5. Yg guna nama palsu mcm ko tu mcmana

    ReplyDelete
  6. penganjur baju merah kan jamal jamban...tengok jer dulu..jamal jamban kena tindakan disiplin atau tidak

    ReplyDelete
  7. Tahniah bersih
    Syukur rakyat majoriti faham untuk tumbang guling hapuskan rosmah najib bn umno
    KERIS PAHANG

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com