innity

pages

Wednesday, November 16, 2016

1MDB, VIDEO Ucapan DS Mukhriz untuk SENANG FAHAM Ahli-Ahli UMNO di Kampung-kampung


Dato Seri Hj Mukhriz Tun Mahathir berucapan di Rumah Johari, Kampung Paya Bukit Hantu, Ayer Hitam.



11 comments:

  1. Mukriz bodoh..... tak faham pasal sawit nak dok cerita pasal sawit..... manusia paling bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaupun bodoh tapi.... bekas MB .... hangpa yg kunun pandai tapi haprak....

      Delete
  2. Sampai bila hang nak menipu rakyat luar bandar......

    ReplyDelete
  3. Wei CG.... takkan tak sekelumit pun dalam hati hang tak terasa apa yang mukriz cakap tu temberang dan hipokrit tahap dewa......hidup menipu..... dia bukan tengah bust propaganda ker tu?.... cakap mcm hang makan bersila ngan orang kampung selama ni.....

    ReplyDelete
  4. Ubat hospital pun dia dah kelentong.... cuba ambik ubat kat hospital.... dan tanya kat farmasi.... depa akan kata ubat yg kita tunjuk tu adalah antara ubat tetmahal..... banyak sangat menipulah mamat neh....

    ReplyDelete
  5. Anak si Maslan GPA 3.8 Dungu dah kurang kompang...tup tup keluar anak si Masrop GPA Tak-Di-Ketahui pulak macam anjing dipijak ekor.....!?

    ReplyDelete
  6. Orang2 kampung pun dah celik skrang ni, semua dah tahu PM M01 itu SAHIH seorang pencuri & pengkhianat!

    SUHARLI MASROP ni boleh jadi seorang pengikut Geng Merah Jamal Jamban..

    Beri komen2 seperti manusia dungu!

    Golongan manusia macam ni la yg menjahanamkan negara!

    ReplyDelete
  7. Hang CGPA berapa?.... takkan kau tak bleh nilai apa yg mukriz cakap tu.... hipokrit dan pembohongan semata.... memperbidohkan org kampung..... dengarlah dulu.... pastu tak yah bagitau aku CGPA hang berapa.... dok diam2 nilai....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul lah apa yg Mukhriz cakapkan tuu, apa yg bohongnya?

      Itu semua fakta... 1 MALAYSIA DAH TAHU laa!

      Ko nak nafikan apa lagi??? Ko ingat ini zaman dulu2 ke, ko ingat orang2 kampung zaman skrang ni tak cerdik ke?

      SUHARLI MASROP! Ko tuu yg bebal buta pekak bisu tuli...

      Masih berhempas-pulas menyokong kerajaan yg ZALIM!

      Ko tak kesian kat anak-cucu-cicit ko ke, kena perah bayar hutang negara yg takde kena-mengena dgn mereka???

      Fikirkan lah...

      Delete
  8. Masrop..ni..gila meroyan dedak..jilat jubor najib rosmah...macai umno bn .tu

    Keris pahang

    ReplyDelete
  9. Hahahaha...memang bodohlah..... mukriz dok toria pun hang caya.... eh..eh..psst...psst...pssst....mukriz cuba buat citer bohong dalam sidang dewan Dun.... weiii...korang ada dengau tak?.... hahahahaha.... sampai sudah nak nenipu.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com