innity

pages

Saturday, November 19, 2016

12.40 PM , Rafizi berucap di #Bersih5




12.40pm : Petikan ucapan Rafizi:

Kelmarin, hari Anwar ditangkap. Semalam, hari Muhyiddin dipecat. Kemudian, hari Tun Mahathir. Esok lusa, hari saya. Tulat hari rakyat Malaysia seorang demi seorang ditangkap.

Salah guna kuasa polis dan pendakwa raya akan diteruskan oleh Najib untuk menangkap sesiapa yang melawannya.

Saya dijatuhkan penjara 18 bulan tapi saya sedikit pun tidak akan takut dan sedih untuk masuk penjara.

Saya berjanji, saya masuk penjara, saya akan bersihkan bilik penjara itu.

Bilik penjara itu akan dapat penghuni baru bernama Najib.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com