innity

pages

Monday, October 24, 2016

VIRAL Gambar Kerusi KOSONG sebelah MP Kerajaan di Parlimen hari ini


Ketua pembangkang menyelar tindakan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak tidak hadir mendengar ucapannya ketika membahaskan Belanjawan 2017 di parlimen hari ini.
“Kami diselar kerana ‘keluar dewan’ tetapi hari ini YAB Pekan (Najib) tidak hadir pun ke dewan,” kata Datuk Seri Wan Azizah Ismail.
Jumaat lalu, pembangkang keluar dewan ketika Najib yang juga menteri kewangan membentangkan Belanjawan 2017.


NAJIB, HANG PI MANA?

6 comments:

  1. pembangkang takde benda yang penting nak cakap pun......otak kosong kut sebab dah biasa bangkang saja.....hehe

    ReplyDelete
  2. Eh tau rupanya cmna rasa klu org tak nak dengar cakap kita.. Yg kita tak nak dengat cakap org tu tak pe lak.. Dasar tunggul kayu.. He3

    ReplyDelete
  3. Alamak ..cakap BN nak jawab semua pertanyaan pembangkang. Pasai apa pulak semua hilang. Apa bezanya walkout dengan boikot. Pandikar mesti dah tau semua ni. Diakan ada spy kat semua tempat. Ada speaker baral dan ada kerajaan pandir.

    ReplyDelete
  4. Semuanya gerun bila Husni Hanadzlah bukak mulut bertanya
    soalan-soalan cepuemas pasal 1MDB - tu yang semuanya
    semuni, bom jangka dah meletop.
    Semua SEMUNYIIIIiiiiiii

    ReplyDelete
  5. Nyata dan jelas ros jib sudah takut bacul
    Berani sebab ramai balaci dia
    Keris pahang

    ReplyDelete
  6. Semalam dia org shooting daa...alibaba bujang lapok...hik3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com