innity

pages

Monday, October 31, 2016

[VIDEO TIBA DI BUKIT AMAN] Polis tangguh ambil keterangan Ahmad Husni

Ahmad Husni (tengah) tiba di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman bagi memberi keterangan.
KUALA LUMPUR - Sesi memberi keterangan kepada polis oleh bekas Menteri Kewangan II, Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah ditangguhkan ke minggu depan.

Beliau tiba di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman kira-kira jam 2.20 petang bagi memberi keterangan apabila didakwa membocorkan rahsia kerajaan ketika membahaskan Rang Undang-undang Perbekalan 2017 di Dewan Rakyat.

"Masa dan tarikh baharu akan dimaklumkan kemudian," katanya ketika ditemui di luar perkarangan Bukit Aman.
Ahmad Husni juga tidak memaklumkan punca sesi memberi keterangan tersebut terpaksa ditangguhkan. - SH

4 comments:

  1. Haha...polis pun tak tahu apa yang nak ditanya kat Husni tu. Tunggu kertas soalan drp PMO kot..kan sekarang ni main baca skrip je.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, apa yg penting kepada Dato Seri Husni adalah hatinya tidak lagi bersubahat, terkurung, tidak lagi di belengģu dengan pelbagai maksiat, penyelewengan, penyamunan yg dilakukan oleh Najib.

    ReplyDelete
  3. Gentleman dtg bila dipanggil,tp suruh blk postponed soal siasat..apa punya polis daaa...IGP tk boleh bergerak sb kena ikat,kaki kanan di putrajaya,kaki kiri di bukit aman. Kadang2 aku simpati juga dgn tan sri khalid ni..sabar tuan.

    ReplyDelete
  4. Pembangkang perlu bersatu untuk pastikan berjaya pru 14 nanti..Usaha sedang rancak dan nampak positif..Ayahanda Tun merealisasikan usaha ini berjaya..InsyaAllah..meragan lagi le pembodek BN..Takut dan jadi kalut..mula komen berjela jela..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com