innity

pages

Saturday, October 8, 2016

[VIDEO] Biker BERSIH 5 kena TERAJANG dengan Baju Merah


Seorang penunggang motosikal berkuasa tinggi yang memakai baju BERSIH 5, dikepung oleh sekumpulan peserta Baju Merah, berhampiran lokasi di Sabak Bernam.

Mereka pada mulanya menolak motosikal lelaki itu dan kemudiannya seorang peserta Baju Merah menendang lalu mereka melemparkan objek seperti botol dan telur ayam ke arahnya.


Antara komen netizen:

Lee Jen Uyin Adakah negara kita ke era samseng? Kalau polis diraja tidak dapat tangkap orang jahat yg dalam video. Kita semua perlu fikir di dalam negara kita, siapa lagi boleh menjaga keselamatan dan ketenteraman negara kita.

Pak Non 1)Bodohnya..Melayu baju merah..Yg ko terajang tu bangsa ko sendiri...
2)si baju merah,kalu hati ko merah..mengapa ko terajang dr arah belakang
3) ko ramai..dia seorg..gajah pon mampus
4)klu jantan kenapa x fight 1 by 1 dgn dia.
5)nampak sangat ko gang baju merah..bacul,pengecut..berani sbb ramai.
6)Gua x respek la ,cara lu org..bertindak..bacul.


Fadzli Hussin Baju Merah membawa negara ke zaman Syarif Dol. Adakah orang ini yg kita mahu menjaga negara untuk anak-cucu? Jelas siapa yang tidak menghormati undang2 dan perlembagaan. PDRM kena segera menahan Jamal Tongkol atas akta Hasutan atau SOSMA kerana mewujudkan budaya samseng dan gangsterism.

Shawal A. Hj Mohamed JAMAL perlu ditahan! dia perlu bertanggungjawab atas keadaan yang berlaku. #PDRM sudah2lah biarkan manusia2 Baju Merah ini bertindak diluar batasan! Integriti kalian boleh dipersoalkan jika masih berdiam diri.

Dunia Kini Membangkitkn kemarahan rakyat buat apa. Makin ramai la nnti yg akan turun bersih5. Anda mempopularkn bersih5. Tq jamal...kipidap.usahamu bakal menjahanamkn UMNO. Wahai menteri2 UMNO...sedarlah.org seperti ini akan mnjahanamkn kamu. Syabas!!!

Ubi Kayu MashaAllah...sampai terajang...
mengucap panjang aku..
tgk drp vedio ni..kenapa sorang lg tak kena!!! Pada pandangan aku yg terajang tu ade sifat DENGKI..iri hati sbb MANGSA tu memilki MOTO BESAR....Jeles tak bertempat.....


Harun Ahmad Ketawa Cina...India.....Melayu pukul Melayu....Kasihan Melayu bergaduh sesama sendiri...ha....he...





11 comments:

  1. nampak macam baju kuning malayu... baju merah melayu... sama solat 5 waktu... tapi apasal peragai macam ni ha... pelik tapi benar!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cash is king lah yg membezakan 2 melayu yg dok tungin tonggek 5 kali sehari tu. Kalau 2 melayu ni betol sembahyg 5x sehari pasti kejadian mcm tu tak kan berlaku.

      Delete
  2. Jamal ni bila mampos besok aku kompem org akan kencing kubur dia. Dia ni tak takutlah polis. Dia ada menteri kat belakang dia. Kalau tak tak berani dia. Muka pun muka pondan. Kalau sorang2 dah kena telanjang dia ni.

    ReplyDelete
  3. Baju merah x turun kalau bersih x cuba buat kecoh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peserta bersih dah kena hukum karma

      Delete
  4. Jangan nak salahkan baju merah sahaja.....baju kuning dah lama dan membuat kacau di merata tempat....kalau baju kuning tak ada baju merah pun tak ada....

    ReplyDelete
  5. Baju merah tu dibayar, jamal pak tongkol plak dibayar oleh najib, sumber najib pula hasil penyamunan terhadap rakyat, najib baling tulang je, bajumerah ni umpama ikan diberi dedak, tu yg ada melompat lompat macam ikan tak cukup makan,

    walau apa pun yang penting,

    Tekadkan di hati masing2 tiba PRU nanti undi calon pembangkang!!!

    Najib beri habuan ambil dan terima, alahai yg baju merah tu ingat depa tu semua sokong najib ke?

    ReplyDelete
  6. Tahniah baju merah
    Anda berjaya hancurkan bn umno

    Keris pahang

    ReplyDelete
  7. Jamal ni dah banyak makan duit haram. Tu pasai perangai macam binatang. Cakap umno kuat sangat. Bila rakyat berarak sikit dah jadi kalut. PM bangang pun diam macam tak kisah rakyat bergaduh. Teruslah doakan najib melingkup cepat.

    ReplyDelete
  8. Mmng patut kena terajang pun sbb dia saja provoke geng merah. Dia nak tunjuk berani & pergi sorng diri ke group merah tu apasal. Kalau yg merah gi ke tempat group kuning pasti jes yg sama akan berlaku.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com