innity

pages

Wednesday, October 26, 2016

[VIDEO, 5 GAMBAR] Himpunan BAJU HITAM Anti-Lim Guan Eng di Komtar hari ini


26 Oct 2016
Satu kumpulan baju hitam anti-Lim Guan Eng berarak dan mengadakan perhimpunan di Kompleks Komtar hari ini.

Seorang daripada mereka yang berucap berkata, mereka membawa satu memorandum untuk diserahkan kepada wakil kerajaan negeri.







7 comments:

  1. Lim guan eng dah didakwa di mahkamah, najib bila lagi?

    ReplyDelete
  2. Pakai la apa pun warna baju....buta tetap buta. Tu najib tu humbankan,abis cerita.

    ReplyDelete
  3. Memalukan bangsa melayu/islam. Muka tak tau malu

    ReplyDelete
  4. Alah sudah lah... Kejap baju merah, kejap baju hitam.... Bila pulak lagi baju hitam ni nk demo anti MO1. Byk tu Beb... Billion2

    ReplyDelete
  5. Bagus sangat tu bro khairul. Lepas ni kumpul group hitam kau tu pegi umah presiden parti kau pulak. Dia balun lagi banyak duit. Tersenyum macam bahlol je kat parlimen macam takde hal langsung. Kompem hati dah hitam presiden kau tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ishh, mana you tau hati orang hitam ke tak

      Delete
    2. Mencuri duit rakyat tu bukan hati hitam ke ..takkan warna pink pulak you ..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com