innity

pages

Saturday, October 22, 2016

[BANJINGAN] "Kalau jumpa Mahathir, saya ludah tangan dia," amaran Jamal


22 Oct 2016
Ketua Gerakan Merah, Datuk Seri Jamal Md Yunos berkata beliau mahu meludah kembali ke tangan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad, setelah pernah mencium tangan pemimpin itu satu ketika dulu.

11 comments:

  1. Jamal jamban ikan bakar tongkol,

    Tun tak minta beliau diagung agungkan, tak minta tangan beliau dicium, hormat ye...

    Tun hanya minta pemimpin bernama najib seorang yg bersih cekap amanah dan berintergriti.

    Berkhidmat untuk rakyat, bukan pulun harta rakyat, hasil duit curi, diagih agihkan sesama pendedak sahaja...

    Faham tak?

    ReplyDelete
  2. Ni bukan bodoh bukan dungu lagi....ni mmg binatang yg angkuh!
    DASAR PENGKHIANAT BANGSA

    ReplyDelete
  3. di takdir kan BN tewas pada pilihan raya 14, kau dgn bos besar kau boleh tinggal di Sg Buloh...

    ReplyDelete
  4. Malepetakalah jamal si hingusan
    Mati dalam kecelakaan
    Matinya jamal dalam seksa sepit
    KERIS PAHANG

    ReplyDelete
  5. MasyaAllah org melayu begitu rendah maruah nya sebab di sogok dgn wang.Mana nilai2 Islam pd Jamal ni.Mana agamawan2?.Berjayakah mereka selama ini memperkasakan bangsa melayu dan Islam ?
    Adakah mak bapak Jamal bangga dgn pencapaian anak mereka ?. Kaya raya dan boleh mengimankan solat.Mungkin juga bapa nya dulu samseng kg dusun.

    ReplyDelete
  6. Hang ludah kat tangan tk rock la, ludah kat muka barulah anak jantan....

    ReplyDelete
  7. Org tak ludah dia pun dah kira untung. Jamal ni banyak kena ganja kot. Org tak sekolah dan bodoh ..kalau hayal macam tulah jadinya. Reramai memang berani keparat jamal ni. Kalau sorang kalu kencing dan terberak dalam seluar pun boleh dia ni. Si pondan chow kit ni satu nanti teruk kena ni ..kita tunggu jelah

    ReplyDelete
  8. Bila si bangang dari UMNO bercakap...macam bau longkang kat chow kit road. Dah la bodoh,otak letak kat lubang jamban..empty can sounds louder....

    ReplyDelete
  9. Cubalah ludah kalau anak jantan.kami tunggu berita kau ludah tangan Tun. Cubalah.

    ReplyDelete
  10. Orang yang ada otak dia akan pertimbangkan sokongan ikut keadaan ketika itu.
    Orang yang waras takkan bersikap taksub melulu.
    Kalau orang tu baik, tak buat apa-apa penyelewengan, bolehlah terus disokong.
    Tapi kalau orang tu melanggar undang-undang, terlibat dengan penyelewengan, takkan nak disokong juga.
    Menyokong orang salah bermakna menyokong kesalahan yang dibuat.
    Takkanlah kalau orang merompak pun kita nak sokong juga.
    Semua perkara tak boleh dibuat secara taksub melulu.
    Perlu guna pemikiran logik akal, timbang tara, siasatan, perbicaraan dan bukti-bukti baru boleh buat keputusan atas sesuatu perkara.
    Perlu guna akal, bukan guna emosi.

    ReplyDelete
  11. jamal...betapa angkuhnya kau...kau lupa perenggan kesopanan...kau lupa adab dan sopan..yg lebeh penting kau lupa ajaran islam...satu hari mulut lantang kau akn bisu selama lamanya...masa tu kau tahulah dimana keangkuhan kau bertapak...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com