innity

pages

Friday, September 2, 2016

VIRAL VIDEO Menteri-Menteri Kabinet Berjoget Semasa Sambutan Hari Merdeka


Sebuah video telah menjadi viral di media sosial menunjukkan beberapa menteri berjoget riang diringi irama lagu semasa sambutan Hari Merdeka pada 31 Ogos 2016 yang lepas.

Video tersebut telah mendapat reaksi yang pelbagai daripada netizen, antaranya:

Akd Tony Mngkok2 ni bukan trasa pun" apa yg rakyat tanggong beban atas kbodohan mreka....mmg mreka tau seronok ja la...naik keta free tol free parking free, apa nak pikir..?

Corn Man Tunggu la hempa semua..satu hari hempa pasti jatuh terduduk..trsungkur..no respect to all of u..pemimpin akhir zaman..jgn risau..pembalasan akan tiba..Allah dh janji..xkemana pn semua ni.."kun fa ya kun..

Ahmad Taufik Adnan Bersuka rialah puas2.berjoget la sampai x ingat dunia.tp ingat,mangkuk2 ni kaya di dunia miskin di akhirat.dosa dgn Allah boleh diampun lagi,dosa dgn rakyat?30 juta rakyat malaysia nilah yg akan tuntut blk kat menteri2 haram jadah ni pd hari timbangan di dpn Allah swt.akan kami tuntut sampai muflis.

Amir Zaid AJANTANLINA, AG APAMDI, SALLEH KERUOK, JUMANDI.. perangai mcm haromm...jilake

Mohd Yunus Mustaffar Tengok vidio ni kembang tengkok saya pemimpin kat atas sana seronok habis oleh tangan2 yg bodoh mengangkat mereka keatas walau pun mereke jatoh pada pru aka datang mereka peduli apa mereka semua sudah kaya raya

Terdapat juga netizen yang mempertahankan tindakan mereka, antaranya:

Adie Melacca erk....diorg joget apa salahnya....x nampak ada kesalahan disitu...habis nak suruh diorg buat apa...baring?menangis? aduh payoh netizen ginih

InaEpall Qader Diaorang suka kalau tidoq, golek2 ats jalan, hbis bdk melayu Universiti hancur masa depan.., yg tu diorag x marah2 pulak..suka sangat2

Adie Melacca InaEpall Qader aku x faham netizen sekarang yg dok haruk bende remeh drpd buang masa baik p siapkan apa yg patut...depa x der la menari peluk sekadar joget lambak...habis kalau depa bukan ahli menteri adakah netizen akan kecam sah sah tidak...nampak permainan sycho setengah netizen akan bende ginih

Rosma Rosma Rasanya x de salah pun,sekadar joget irama tradisional mcm tu je,bknnya kt kelab mlm atau disco, ,



2 comments:

  1. Biar joget puas puas
    Lepas ni duk penjara belake
    KERIS

    ReplyDelete
  2. Peguam Negara ke Peguam Najib???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com