innity

pages

Thursday, September 8, 2016

KECOH hari ini, MB Pahang, Adnan BUKA KASUT ANGKAT KAKI semasa Dewan Negeri BERSIDANG


Dewan Undangan Negeri Pahang hari ini dikejutkan dengan gelagat Menteri Besar Pahang, Adnan Yaakob yang secara tiba-tiba membuka kasut dan mengangkat kaki kiri ke mukanya.

Adnan kemudiannya meletakkan pen di antara jari kaki semasa kakinya diangkat dan mencabar sama ada ahli di dalam Dewan mampu melakukan perkara yang sama, menurut laporan Sin Chew Daily.
"Bolehkah anda melakukan aksi 'pen antara jari kaki '? " beliau dilaporkan menyatakan demikian.

Menteri besar Pahang itu membuat aksi pelik itu bagi menunjukkan dia berada dalam kesihatan yang baik.
"Saya berpendapat, walaupun kesihatan saya masih hebat, namun tidak ramai dapat melakukan begini," katanya dipetik dari rakaman audio yang diperoleh Malaysiakini.
Terdapat kalangan ADUN wanita dalam dewan beristighfar apabila Adnan bertindak sedemikian. 
Beliau dilapor berkata, sepanjang 18 tahun menjadi menteri besar dan 30 tahun menjadi ADUN, kesihatannya sangat baik namun terdapat dakwaan beliau tidak sihat baru-baru ini.
Adnan berkata beliau hairan dengan khabar angin itu dan memberi jaminan berada dalam keadaan sihat.
Merujuk kepada aksi mengepit pen menggunakan jari kaki itu, Adnan berkata ia membuktikan kesihatannya baik.
ADUN Bilut, Chow Yu Hui, ketika dihubungi berkata beliau hairan dengan tingkah laku menteri besar berkenaan.
"Saya tidak pernah menyangka dia akan melakukan sesuatu seperti itu. Ia adalah mengejutkan dan tidak dijangka," katanya.
Sebelum itu, Adnan mensasarkan PKR kerana menuduhnya rasuah atas penjualan kompleks beli-belah Kuantan Parade, yang dimiliki oleh syarikat berkaitan kerajaan negeri.
Beliau memberi amaran tidak akan teragak-agak untuk memulakan saman fitnah terhadap mereka yang membuat tuduhan sedemikian.

Adnan juga menafikan salah laku berkenaan dan mengalu-alukan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk menyiasat perkara itu.
Antara komen netizen:

Lee Chin Yong Thats what you get when morons are elected...


Akmal Ibrahim Physical health is good. Mental health, gonna have to go get a test.


Albert Lim From Fist & Palm (showing his uncouth character) to toes & pen...Quality of umno pirates from the same kampung


Rama Rakesh V Need to check. Been there too long


Naufal Noori better replace him with 3 years old kid...


Peter Low Moron



Mike Oo No brain

Oliver Burr Stupid!!

8 comments:

  1. Nyata dah tak waras
    Cepatlah BERSATU
    edar borang
    KERIS
    pahang

    ReplyDelete
  2. Asap bauxite banyak masuk dalam kepala kot. Makin cepatlah sharkar jadi MB kalau macam ni

    ReplyDelete
  3. ???#%#"?@#@..emmm no komen

    ReplyDelete
  4. didn't know that this menteri besar is so multi-talented. Next time the orang utan community in Sipalok hold their annual skills competition they should invite him to take part as a special guest competitor and maybe make him an associate member as well.

    ReplyDelete
  5. Kesian org Pahang..dlm Banyak2 MB yg ni bg Aku paling x ada tokoh jd MB..
    Dpt jawatan tu sbb balaci najib dan kaki bodek payung kuning..

    ReplyDelete
  6. Syabas dato adnan..dgn pembangkang ni jgn beri muka sangat. Jadi pemimpin ada kalanya kena buat mcm tu..biar dia orang takut sikit. Bukan apa.. dgn faktor umur kita mesti tunjuk kita sihat sebab orang fitnah
    kita. Kalau pahlawan melayu dulu bukan stakat letak kaki kat muka sendiri..kaca pun dia mamah begitu saja..minyak menggelegak pun dia celup tangan..minum dan mandi..saya setuju sangat dato ban buat begitu...

    ReplyDelete
  7. TU BARU BUKA KASUT TUNJUK JARI KAKI,BAGAI MANA SEKIRA NYA TOK NAN BUKA SUAR TUNJOK K**E TEGANG,LAGI HARU BIRU HIJAU KUNING DIBUAT NYA.

    ReplyDelete
  8. Aku lega sgt dia angkat kaki tunjuk jari je SB yg aku tau dia suka makan taik dia sendiri bila dia Rasa boring Dan bila tgh lepak2 sorang2 di rumah..fuhh lega sikit aku.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com