innity

pages

Thursday, September 1, 2016

(JADILAH ANAK JANTAN) TS Muhyiddin CABAR NAJIB Saman dia


Bekas timbalan perdana menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin mencabar bekas bos beliau Datuk Seri Najib Razak menyamannya.
Muhyiddin berkata Najib harus bertindak demikian jika dakwaan dakwaan rasuah melibatkan 1MDB yang dilontarkannya tidak benar.

“Saya cabar Najib nafikan perkara ini. Jawab dakwaan ini sendiri.

“Jangan guna budak suruhan seperti (setiausaha akhbarnya) Tengku Saruffuddin (Tengku Ahmad) dan pihak lain pertahan dan jawab bagi pihak kamu.

“Jadilah anak jantan. Saya cabar Najib saman saya jika apa yang saya cakap tidak benar,” katanya dalam kenyataan hari ini.
Najib telah menafikan dakwaan menyalahgunakan dana awam dan berkata tuduhan terhadapnya sebahagian daripada rancangan untuk menggulingkannya.
Peguam Negara Tan Sri Apandi Ali juga telah membersihkan perdana menteri daripada sebarang salah laku jenayah dalam kontroversi 1MDB. - MK

6 comments:

  1. Blog ni patut ditukar nama drp celah gelegar kepada CELAH KETIAK atau CELAH KELANGKANG

    ReplyDelete
    Replies
    1. hg pi belajaq dulu maksud gelegar tu apa..kalau tak tau nak komen better senyap..nampak sgt akan kelemahan intelektual anda disitu...

      Delete
  2. PM bnyk lagi kije lain,lantak ko kat situ yiddin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3.32
      Dah claim dedak ker?????

      Delete
    2. Banyak keje lain ke pengecut?

      Delete
  3. Amboi amboi sedak tuuu..
    Benornya balaci umno ketor belake
    Masa dah tiba hancurnya pok jib dan kroni hancur sana macam altantulya
    KERIS

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com