innity

pages

Tuesday, September 20, 2016

(DIBUKA SEKARANG) GUNA SMARTPHONES DAFTAR BERSATU ONLINE


GUNA SMARTPHONES DAFTAR BERSATU ONLINE

Akhirnya! Selepas semua orang tak sabar menantikan pendaftaran atas talian atau online registration. Kami dengan rasa rendah diri, menjemput dan mempersilakan tuan puan, dato datin, tan sri, puan sri, toh puan , adik akak, dan seluruh rakyat Malaysia untuk mendaftar sebagai ahli Parti Pribumi Bersatu Malaysia secara ONLINE. 

www.bersatu.org

Anda juga boleh menggunakan aplikasi telefon pintar android ataupun apple. 

Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami.

Terima kasih

20 comments:

  1. Tahniah bersatu
    Amin syukur algamdullilah
    KERIS

    ReplyDelete
  2. Tahniah saya sudah

    Anda bagaimana

    Keris

    ReplyDelete
  3. Tak teringin lansung nak daftar..aku akan terus dlm umno dan percaya akan kepimpinan yg ada sekarang. Aku berdoa smoga Allah akan memberikan penyatuan umat Melayu Islam dalam umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hg blogger mkn gaji dgn najib.jgn dok sibuk BG komen

      Delete
    2. Anon 8.51
      Kamu ni silap ruang ker???kamu susah hati ker???hahaha

      Delete
  4. Dftar online mesti kna ada kad kredit, bg yg xdk kad kredit mcmmna nk byr

    ReplyDelete
  5. Internet banking boleh

    ReplyDelete
  6. Pinggan tak pecah
    Nasi tak dingin
    Orang tak hendak
    Bersatu tak hingin

    ReplyDelete
  7. Banyak kali mencuba bayar... asyik kata fail je

    ReplyDelete
  8. Selamatkan malaysia

    ReplyDelete
  9. Rakyat tentunya tidak arif tentang kegawatan ekonomi dan politik malaysia
    Rakyat hanya di momokan umno dan bn
    Hakikatnya nya malaysia muflis

    ReplyDelete
  10. Aku juga berdoa agar ketua penyamun negara ini di nyahkan seterusnya dihadapkan ke mahkamah beserta dengan kuncu2nya.

    Amin.

    ReplyDelete
  11. Macam malas pulak nak daftar bersatu ni. Walaupun disenang dan dimudahkan, buat apa dan untuk apa ntah. Kalau setakat nak lawan umno, pas ada, pkr ada, pan juga ada. Apa fungsi ntah parti baru ni. Nak bagi lagi serabut dengan pelbagai parti2 melayu ni. Tak senang dengan umno, dah lama ada alternatif untuk tidak undi umno. Pada akulah, bersatu adalah kegilaan sesetengah individu untuk jadi bos dan orang kuat parti. Apa masalah dengan pembangkang sedia ada? Sudah2 la nak serabutkan dan kusutkan politik melayu yang tak seramai manapun sekarang ni. Nak pecah2kan lagi dgn adanya satu lagi politik puak melayu yang kecewa? Jom, kuatkan politik melayu Islam dengan mengundi PAS! Sikit2 masalah pada pemimpin pas tu, adatlah. Manusia, mana ada yang sangat sempurna. Sedangkan mahathirpun sedang menampakkan kelemahannya yang terdahulu dengan pertelagahan dengan anak didiknya sendiri. Salah ajar ke salah pilih anak didik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak sangat kau ni macai berbayar najip

      Tapi menyamar jd Org pas..

      Delete
  12. Ternyata agong dah hilang kuasa dan intergriti

    ReplyDelete
  13. X perlu kad kredit...skrg semua kad ATM dah jadi debit kad..boleh guna kad..x caya..tgk kad ATM skrg...semua dah ada tanda Visa atau mastercard...

    ReplyDelete
  14. Tahniah bersatu
    Keris pahang

    ReplyDelete
  15. TAHNIAH, Semoga berjaya. Aamiin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com