innity

pages

Friday, September 9, 2016

Anina Saadudin: Saya Minta Maaf berkempen untuk PEROMPAK WANG NEGARA semasa PRU13



Ramai pihak sedang viralkan posting saya menyokong Najib Razak di Pru 13. 

Saya hargainya kerana ianya sebagai bukti bahawa saya bukan bekas ahli umno yang berpura-pura menyayangi umno. 

Cinta saya pada umno adalah tulus untuk perjuangan bangsa, negara dan agama. 

Tapi kini umno sudah menjadi milik peribadi seorang pengkhianat bangsa!

Atas dasar prinsip perjuangan juga, hari ini saya memohon maaf kepada rakyat Malaysia kerana telah berkempen untuk seorang perompak wang negara di pru 13.

Saya tebus kesalahan saya kini dengan seluruh jiwa dan raga untuk menjatuhkan Najib Razak di PRU 14. 

Itu ikrar dan janji saya. 

Setiap nafas saya adalah perjuangan untuk menebus dosa saya bersekongkol dengan penyamun yang telah merosakkan maruah bangsa.

Kalahkan parti Najib adalah jihad untuk negara!


Parti Pribumi Bersatu Malaysia Buka Keahlian


Parti Pribumi Bersatu Malaysia akan membuka keahliannya dalam masa terdekat. Mohon bersabar saudara dan saudari.

Kita lawan, kita serang dan kita akan berdiri bersama 30 juta rakyat Malaysia di puncak Putrajaya!!!

Ikrar kami Ahli Jawatankuasa Penaja Pro Tem Parti Pribumi Bersatu Malaysia bersama kesemua pejuang Selamatkan Malaysia adalah, kami akan berenang dalam air mata 30 juta rakyat Malaysia!


Membujur lalu melintang patah. Rakyat sendiri akan bersabung nyawa hingga ke puncak kejayaan untuk Malaysia.

Selamatkan Malaysia!!!

10 comments:

  1. DAH TAK PERPATUK DEK AYAM TAK TERSUDU DEK ITEK,MELALAK MERABAN JAH 24/7/365.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAHNIAH ATAS PENDAFTARAN PPBM. HARAP PENDAFTARAN ON LINE DIBUKA SEGERA. KAMI SEKELUARGA TELAH BERSEDIA MENINGGALKAN UMNO.
      SEMOGA DIPERMUDAHKAN OLEHNYA DLM PERJUANGAN SELAMATKAN MALAYSIA.

      Delete
    2. YES. . . UMNO SUDAH BUSUK !

      Delete
  2. Hidup PPBM! Down with UMNO Najib!

    ReplyDelete
  3. Tahniah ainina
    Mana borang
    KERIS pahang

    ReplyDelete
  4. Jgn cepat termakan hasutan..yg ada dijaga..yg baru belum tentu baik. Mungkin yg baru ari ni skrg baik bila ahli dah ramai nanti mula rebut kedudukan. Kalau bn umno kalah dlm pru 14 tak ada apa kesan teradap umno..yg dpt kesan rakyat melayu islam terus layu. Sedikit demi sedikit melayu islam mungkin pupus. Itu yg mungkin terjadi..kalau terjadi pun bagus sebab yg buat pemimpin melayu yg hancurkan pun pemimpin melayu dan orang melayu islam. Nanti jgn salahkan sesiapa, salahkan diri nekayu islam sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teori domino dari kem penyokong najib..jangan lah sedara runsing dan bimbang..dalam PH ni pun ramai orang melayu..takkan lah zalim sgt org melayu dalam PH ni..
      Sekrang ni sedara bawah najib bukan takat melayu yang layu..1 Malaysia layu dan lunyai kena samun dgn najib sedara..

      Delete
  5. Great job Anina. Umno menangis dlm diam.

    ReplyDelete
  6. Jap lg lain pula lagu mekna gom nih, x caya tungggulahhhh

    ReplyDelete
  7. Takpe puan, puan Cuma buat tanggungjawab puan je. Tak kira Dari belah mane pun. Tapi dah kira bagus puan nampak ada benda yg tak kena, Jadi puan pun buat Benda yg puan Rasa betul. Pokok pangkal niat Kita. Ape pun harap puan terus kan perjuangan untuk rakyat. Tak kira Dari mane pun, tunaikan amanah yg diberi. Amin.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com