innity

pages

Friday, September 16, 2016

[7 GAMBAR PENDAFTARAN PPBM MAKIN RANCAK] Diumumkan Senarai Nama PENGGERAK PPBM KEDAH DAN PERAK


SENARAI NAMA DAN NO TELEFON PENGGERAK DAN SUKARELAWAN KEDAH

Penolong Ketua Pendaftar Keahlian PPBM Parlimen Kedah.Mohon hubungi pegawai berikut untuk dapatkan borang daftar keahlian bagi negeri Kedah.

1.Kuala Kedah - Dirwan no tel 0196159798
2.Alor Star - Abu Seman no tel 0194731353
3.Padang Serai - Hj Elias no tel 0174574590
4.Padang Serai - Khairul Anuar no tel 0135338080
5.Jerai - Azhar Ahmad 0164550298
6.Sik - Mohd Nazri no tel 0134208920
7.Jerlun - Mohd Zuhir 01113203698
8.Kulim/Bandar Baru - Roha 0194569946

Pendaftaran Ahli Parti Pribumi Bersatu Malaysia Kedah diadakan di Tingkat 1 Farmasi Cemara,Taman Cemara,Jalan Kem ,Sg Petani Kedah (Berhadapan Kem Lapangan Terbang).

Sambutan amat baik 1000 borang habis disambar dan diisi dalam masa 3 jam ! Hebat orang Kedah !
Anuar Abdul Hamid's photo.






SENARAI NAMA DAN NO TELEFON PENGGERAK DAN SUKARELAWAN PARLIMEN SELURUH PERAK

Khas untuk Perak.
Bismilahirahmannirahim ...
Maka bermula lah tugas kami sebagai sukarelawan dan penggerak mewakili Parlimen masing2 di Perak.
Mohon restu dari rakyat Perak khas nya dan Malaysia Am nya untuk kami memulakan tugas2 sukarelawan kami demi Agama Bangsa dan Negara.
Kirimkan Doa dan tiup kan semangat ke atas perjuangan ini...Terima Kasih.

1.Ipoh Timur - Hishamudin 0124613978
2.Sg.Siput - Faisal 0135030818
3.Bukit Gantang - Shaharudin 0195587508
4.Grik - Ibrahim Hanafiah 0194107717
5.Kampar - Yusuff 0125893326
6.Lumut - Azmi 0195411132
7.Ipoh Barat - Nizar 0195143880
8.Pasir Salak - Rahim 0195152488
9.Tapah - Azmi 0193757731
10.Kuala Kangsar - Aby 0162557097
11.Parit - Nassir 0195777816
12.AyerTawar/ Beruas - Awaluddin 0165644749
13. Tanjung Malim - Mahadee 0134430030
14. Larut - Radzi 0172082099
15.Taiping - Othman 0194126667
16. Batu Gajah - Shirin 0125787737
17. Bagan Datoh - Ismail 0174892449
18.Tambun - Mubin 0125533525
19. Gopeng - Hamizura 0195050019
20.Bagan Serai - Abu hassan 0125854062
21.Teluk Intan - Helmi +60175763081
Hamizura Osman's photo




6 comments:

  1. Jum masok Sarawak. Aku nk join Parti Ayahanda Tun.

    ReplyDelete
  2. Wakil Kubang Pasu KEDAH mana ?
    Mana nak dapat borang ni...

    ReplyDelete
  3. Tak teringin lagi nak sertai PPBM. Dari firasat awal mula tu nampak mcm baik dan telus, tapi ragu bila jawatan dlm parti dibuka dan mungkin akan ada perselisihan faham yg bentuk sama dlm parti lain. Apa pun kita bersyukurlah kerana perpecahan untuk org melayu telah mula merebak dan juga merupakan bibit perpecahan dlm islam. Bersatu hanya dibibir pemimpin melayu pada prrcakapan dan perkataan. Jauh dilubuk hati mereka mungkin untuk kepentingan mencari harta yg banyak. Renung..tenung..tahkiklah secara mendalam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klasik example org yg sanggup biar melayu lain merosakkan bangsa dan negaranya dgn menggunakan alasan tidak mahu berlaku perpecahan..

      Biar berpecah dari melayu korup drpd duduk berpuluk tubuh melihat agama,bangsa& negara musnah..

      Renung2 kan dan muhasabah dgn mendalam.

      Delete
    2. Bila diri sendiri yang lemah semangat, tak payahlah nak lemah semangatkan orang lain.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com