innity

pages

Sunday, September 4, 2016

6 Gambar Tun M pagi ini: Umur 92 Tahun Masih HEBAT Menunggang Kuda


Cerita pagi ini... Tun M di Equestrian Bukit Kiara...menunggang Kuda adalah antara hobi utama Ayahanda...!!! Umur nya sudah 92 tahun masih slamber naik Kuda....!!! Gambar2 - Orca Rmp - Kelab Che Det 








13 comments:

  1. Masyaallah....Subhanallah..Alhamdulillah...semuga tun bertambah kekuatan mental dan fizikal..semua ini rezeki dari Allah...

    ReplyDelete
  2. Agak-agaknya, Najib berani tak naik kuda......?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana dia boleh naik kuda kaki mengepit aje

      Delete
    2. Perkuda memang pandai...

      Delete
  3. Kuda berani naik najib. Najib akan suh jurucakap dia naik kuda.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..dr m mmg diketahui tidak suka bermain golf seperti politician yg lain..

    Sunnah nabi ni..Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  5. Najib takut Allah, Najib takut Kuda, Najib takut press con,
    Najib takut Kak Mah, Najib TAK takut Tun Mahadir.....kikiki

    ReplyDelete
  6. Aku yg umur 46thn Ni pun tk reti2 LG naik kuda tp tun selamba je..WA tabik Lu tun..

    ReplyDelete
  7. Nak naik kuda lain tak mampu dah..terpaksa naik kuda betul lah

    ReplyDelete
  8. kehidupan exdiktator .... gaya hidup penyamun !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggang kuda tu sunnah nabi..dan utk anda berkata menunggang kuda itu gaya hidup penyamun bole menjatuhjan saudara dikalangan org2 fasik dan kufur..jaga lah mulut kerana mulut anda itu memungkinkan anda masuk ke neraka..

      Sesungguhnya seorg dictator ajan memerintah sampai mati dan tiada dlm sejarah dunia seorg dictator meletak jawatan dgn rela hati dan menyerahkan kerajaan kdp org lain..

      Bersihkan hati dan jaga lah ia walaupun anda tidak menyukai seseorg itu..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com