innity

pages

Monday, August 8, 2016

[VIDEO] TUN MAHATHIR LEBIH BINATANG DARI BINATANG kata Pengerusi Tetap Umno, Badruddin


Apa pandangan anda semua, apabila Pengerusi Tetap UMNO mengatakan Ayahanda Tun M lebih binatang dari binatang ?

TUN MAHATHIR LEBIH BINATANG DARI BINATANG - Pengerusi Tetap Umno.

Guar Chempedak - 6 Ogos 2016. Pengerusi Tetap Umno Malaysia Tan Sri Dato Paduka Haji Badruddin bin Amiruldin menyifatkan Tun Mahathir lebih binatang dari binatang atas kenyataan Tun sebelum ini yang menggelar ahli Umno sebagai pemakan dedak (binatang).

Beliau menyatakan demikian dalam ucapan perasmian Mesyuarat Perwakilan Pemuda Umno Bahagian Jerai 2016 di Guar Chempedak pagi ini. - Mukhriz Mahathir FC

7 comments:

  1. Kita yg pernah duduk di bawah pentadbirannya dulu nak dipanggil apa pulak yer ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meludah ke langit kena bawak sapu tangan ke ?

      Delete
  2. "SIAPA YANG MAKAN CILI DIA TERASA PEDAS"

    iatulah ungkapan sesuai ditujukan kpd badruddin, mojoriti ahli2 umno bukan pemakan dedak, hanyalah segelintir terlibat bersama dgn MO1.

    ReplyDelete
  3. Badut ni pernah jadi ahli parlimen ditempat saya mengundi.Takda apa pun yang nak dibanggakan.Masa dia la kubu kuat umno ni (Jerai)tumbang.
    Moralnya dengar boleh percaya jangan apa yang badut ni cakap

    ReplyDelete
  4. Barau tu kejap lagi dapatlah jawatan chairman kat mana2 tu. Silap2 jadi menteri. Siapa paling banyak maki tun ni pasti dapat reward. Tu pasal semua barau umno ni sekarang berebut2 nak maki tun

    ReplyDelete
  5. From the clip we're not seeing the audience are captivated neither fire-up...that explains in the most subtle way the grassroots are just buying time until PAU2016 or till the new Party (3M) come into being, period!

    That said we're letting UMNO to keep on dreaming and drumming its a party protecting the malay-muslim-bumiputera....., that rhetorics has become cheapskate dude.

    crew mln.

    ReplyDelete
  6. dia lupa agaknya yang dia pernah bekerja dgn binatang yng dia dok maki tu.binatang tu jugalah yang dia dok puji dulu..la ni dia nak marah2 n maki hamun pasal apa?kalo nak marah, hentam tun sekali pun buat elok2,hormat sikit pada bekas pemimpin negara yang dh banyak jasa kat kita..paling tidak pun,hormat sikit kat orang yang lebih tua dari kita (dah lah diri kita ni pun tua juga).kita dok maki, panggil orang tua 'binatang',x elok la.dia orang kuat umno.kata umno melayu punya dan nak jaga hak orang melayu,tapi lagu ni kah sikap dan perangai orang melayu yang penuh sopan santun dan berbudi bahasa?kalo orang hina integriti dan maruah kita mcm2,kita kena sabar dan teliti adakah diri kita ni betul seperti penghinaan itu atau tidak. kalo ya,kena perbetulkan diri kita dan kalo x betul, maka kita harus bela diri kita dan mematahkan penghinaan itu.beri penerangan dengan cara yang elok2 dan berhikmah.nak lagi elok bersemuka dengan orang yang menghina kita tu.bukan cara la ni,dia tegur kita x mau dengar,bila dia maki kita (pasal kita x mau dengar teguran dia),terus kita pun maki lagi berganda ke dia, elok kah lagu tu?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com